denebrun Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 hei, sliter med å legge inn windows vista på nytt igjen!!! maskinen blei treig so tenkte det var på tide med en formatering!! Når eg booter med vista recovery cden min får eg kunn opp en blå skjerm, ikkje en vanlig mørkeblå skjerm, men en lyseblå skjerm med pil som eg kan flytte rundt på skjermen! dvs at maskinen ikke har fryst!!! No får eg samme problemet når eg starter opp uten recovery cd.! håper på hjelp, har vert inn i bios å rota litt og men trur alt er tilbakestilt til orig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Vis du er usikker på om du har fått rettet opp Bios så kan du vurdere og ta ut batteriet som er på hovedkortet i 5 sekunder. da blir bios re-satt. Har du truffet skjermkortet eller vært borti noe av pc-ens deler? så kanskje de har dettet ut av sporet sitt. Sjekk at alle kort og skjerm kabelen er satt skikkelig fast. Trekk ut harddisk kabelen og se om du kommer inn i bios Lenke til kommentar
denebrun Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 ta ut batteriet på hovedkortet kan eg muligens prøve, er berre redd for å miste garantien!! Dette er en bærbar pc, er derfor eg er litt skeptisk til å opne den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Jeg kanke svare 100% sikker på om garantien ryker eller ikke. Vis du ikke lager gigantiske hakk i pc-en når du skrur den opp og er veldig forsiktig så burde det gå greit. Ikke angrip den med slegge og hammer. Men vis problemet ikke blir fikset av det så kan du jo dra ditt du kjøpte den inn og be dem ta en titt på problemet. Mange bærbare er godt merket på baksiden hvor de forskjellige tingene ligger under dekslene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå