lolidude Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Liker ikke 3D Mario og Sonic. Kan det ikke komme i 2d igjenn? WL er et must have. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 wario land har releasea, ekte gamere/nintendo fans kan kjøpe det i dag=Þ rply til pedoen over, (med mindre det er ment som at du er en loli selv da...) mario 64 var likebra som old school mario, jeg har alle mario/sonic på vc (srsly, ALLE=Þ) og jeg liker mario 64 like mye som world/bros. når det kommer til sonic så.. vel sad 2 ga meg mye glede, mye mer enn de gamle, men bortsett fra det er jeg enig i at sonic ikke klarte turnen til 3d=\ Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Dette spillet bør være LANGT, eller billig. Savner enkelte 2d spill (mario), men å ta 500 kr. for et spill som dette blir rett og slett latterlig. Penger og tid brukt på utvikling av dette kan ikke være mer enn en brøkdel av hva de har brukt på feks Zelda osv. Endret 10. juli 2008 av M@R7!N Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Dette spillet bør være LANGT, eller billig. Savner enkelte 2d spill (mario), men å ta 500 kr. for et spill som dette blir rett og slett latterlig. Penger og tid brukt på utvikling av dette kan ikke være mer enn en brøkdel av hva de har brukt på feks Zelda osv. Enig der. Beste løsningen hadde vært Wii ware. Lenke til kommentar
kottila Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Dette spillet bør være LANGT, eller billig. Savner enkelte 2d spill (mario), men å ta 500 kr. for et spill som dette blir rett og slett latterlig. Penger og tid brukt på utvikling av dette kan ikke være mer enn en brøkdel av hva de har brukt på feks Zelda osv. Enig der. Beste løsningen hadde vært Wii ware. Hvorfor i alle dager skulle spillet være billigere enn andre spill kun fordi det er 2d. Animasjonen som er gjort, er helt enorm og har sikkert ikke vært billig. Det finnes mange andre Wiispill som har kostet det samme eller mer i butikk, som har vært enda billigere å produsere og som er mye dårligere enn dette kommer til å være. ps. Spillet er alt for stort til å være på WiiWare..... Endret 10. juli 2008 av kottila Lenke til kommentar
Krissman Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) selvom det er utrolig vakkert og alt burde det bli billigere. det koster ikke så mye med 2-d plattform, det er bare et faktum. men jeg syntes det ser diggg ut! i norge følger jo ingen av butikkene veiledene pris uansett da. alt untatt gamestop selger residen evil 4 wii version til fullspris:S Endret 10. juli 2008 av Krissman Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 dette er grunnen for at jeg sier anime er viktig, folk slipper å være dumme!=Þ når de animerer en anime filmer de det først, eller så motion capturer de og tegner av det. jeg vet ikke hvor høyt budsjett et wario spill har, men det kan lett være mye dyrere å lage 2d enn 3d. selv om det er 2d betyr ikke at musikken må være dårlig, seiyuuene må være ukjente, og at engineen må være simpel.. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Dette er et spill jeg helt klart skal ha meg. Elsker denne typen spill, skulle ønske det var flere slike som ble laget. Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 YouTube reklame : http://www.youtube.com/experiencewii :!: Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 den reklamen får spillet til å virke bedre enn det er:P slipper de "meny"eneXD btw har jeg endelig fått runna det:P langt spill indeed=\... Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Endelig et spill til Wii som jeg fikk lyst på. Wiien samler virkelig mye støv for tiden, så dette blir kjærkomment i samlingen min. Lenke til kommentar
Garney Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 yay, jeg vant Wario Land i konkurransen på nintendo.no Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Bestilt og sendt fra Videogamesplus så forhåpentligvis har jeg det om få dager Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) glem det.. Endret 26. september 2008 av husgutt Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Da har jeg tatt første bossen i spillet. Om det bare er 5 virker det å være..kort. Og hittil var det retardedly enkelt. Liker egentlig ikke konseptet med at man skal redde en merflegnom og så løpe tilbake til inngangen før Max Mekker kommer og tar deg men.. Får se om de gjenværende verdenene byr på mer underholdning og glede. Lenke til kommentar
-kai- Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 Har spilt en og en halv verden, og er litt skuffet. Savner power-ups, våpen og tøffe fiender. Dette er obligatorisk i 2d plattform. Forøvrig kjedelig at det ikke er widescreen. Videre er det generelt alt for enkelt. Selvsagt for tidlig å trekke konklusjon nå, men så langt gir jeg max terningkast 3. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Dette spillet skal jeg skaffe meg når det blir billig. Syns det virker altfor kort til å gi 499,. for. Lenke til kommentar
Kaamilla Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Er det noen som har kommet seg forbi Foulwater Falls? Jeg sliter der det er en pil ned rett ved siden av en foss. Hvordan kommer jeg meg ned der? Det henger en kanin eller noe sånt i taket, skal den brukes til noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå