-kai- Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Ser virkelig frem til å endelig spille et nytt 2d-plattformspill fra Nintendo på konsoll. Håper dette er begynnelsen på en ny bølge med 2d-plattform. Super Mario Bros 4, Mega Man 9 og 2d-Metroid topper ønskelisten for min del. Kid Icarus Wii kunne også gjort seg som 2d. Noen andre titler som savnes? Videoklipp: http://www.gametrailers.com/player/35869.html Endret 6. juli 2008 av -kai- Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Ser at de har lånt en god del fra Yoshi's Island spillene, og det er jo ikke dumt, da Yoshi's Island er veldig morsomt! Ser frem til dette spillet Lenke til kommentar
unwill Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 2D plattform er fin, men syns det hører til i forttiden, kanskje heller som episodebasert wiiware spill. Å betale fullpris for ett 2d plattform spill høres mye ut da det krever mye mindre å utvikle det. Ice Climber vil jeg ha som et 2D plattform spill Ice climber var mitt første spill til en TV konsoll noen sinne, og det er godt å bli gjenforent med dem på SSB. Men de fortjener også et spill for seg selv. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 det kommer om 18 dager^^ Lenke til kommentar
-kai- Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Her er introen i spillet forresten: http://www.gametrailers.com/player/35870.html Tekstet til engelsk: http://www.youtube.com/watch?v=UfPxl9AA0HY Endret 6. juli 2008 av -kai- Lenke til kommentar
-kai- Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 det kommer om 18 dager^^ I Japan ja. I Europa 26. september. Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 2D plattform er fin, men syns det hører til i forttiden, kanskje heller som episodebasert wiiware spill. Å betale fullpris for ett 2d plattform spill høres mye ut da det krever mye mindre å utvikle det. Helt uenig. 2D platformers kan se helt herlige ut og krever mye arbeid. Betaler like gjerne 499,- for ett bra 2D spill enn fler space-marines i brunegråland. Gleder meg til dette jeg! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Heh, aldri hørt om dette før, og det kommer om to måneder? Dette blir konge! Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Heh, aldri hørt om dette før, og det kommer om to måneder? Dette blir konge! 17 dager hvis du hadde en bedre wii.. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Heh, aldri hørt om dette før, og det kommer om to måneder? Dette blir konge! 17 dager hvis du hadde en bedre wii.. Riddle me this; Hvordan er Japansk Wii en bedre Wii? Lenke til kommentar
Krissman Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 har mange flere muligheter til kanaler og sånn etterhvert fordi nintendo liker dem best. og får spillene først gjør de og:P Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 jeg har flere channels, flere vc spill, og flere spill overall=Þ + alt som er uberbra 2 teh max men risky kommer bare til japan... Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Japansk Wii er bedre fordi dem får spillene først, men vår er bedre fordi vi slipper å late som om vi forstår japansk. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 en bra ting med japansk wii er at den kan bli satt til engelsk^^ (og da blir alle spill som er planlagt å komme til usa også på engelsk) Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Da lærte jeg noe nytt i dag også Lenke til kommentar
unwill Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Helt uenig. 2D platformers kan se helt herlige ut og krever mye arbeid. Betaler like g€€jerne 499,- for ett bra 2D spill enn fler space-marines i brunegråland. Gleder meg til dette jeg! At 2D platform koster mindre å utvikle er ikke min mening, men fakta. At det kreves mye for å utvikle et godt 2d platform spill er jeg også enig i. Siden spillene er så enkle kreves det mer for at det skal skille seg ut og bli et bra spill. Grunnen til at det koster mer er at graffiken er enklere å lage og tar mindre tid, og koster mindre. Og siden det koster mindre å utvikle det håper jeg det kommer forbrukerne til gode, at prisen blir lavere. Dermed vil også flere kjøpe og flere vil få glede av de morsomme sjangeren. Men jeg ser også en trend at i Norge selger de mange ikke fullpris spill til fullpris likevel. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 konge. savner virkelig gode nintendo 2d spill. håper dette blir bra, ser morsomt ut:) Lenke til kommentar
kottila Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 konge. savner virkelig gode nintendo 2d spill. håper dette blir bra, ser morsomt ut:) ny trailer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå