svinepelz Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Beth Gibbons, PJ Harvey. Lista er så mangelfull at den diskvalifiserer seg selv :-) Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Savner Janis Joplin og Kate Bush. To artister med to særdeles spesielle stemmer. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Synes Natalie Imbruglia hadde fortjent en plass jeg. Er vel bare meg om det tenker jeg? Lenke til kommentar
HannaMagnussen Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Det er intet nytt at jenter jevnt over er flinkere vokalister enn gutta. Hva faen er det dere har røyka? Først tenkte jeg de bare var gentlemen, men så fant jeg ut at halvparten av de som hadde skrevet artiklen var jenter, så det er vel likefullt feminister som gentlemen Ah, lemme tell ya sumt'n - lista og teksten blir ikke laget av de som står i bylinen, det er bare de som har skrevet omtalen av de ti på lista. Mvh en med navnet i bylinen - no cake if you can guess who Lenke til kommentar
iMono Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Rar liste som vanlig. At dere ike nevner Eva Cassidy & Janis Joplin sier litt. I tillegg synes jeg en av dagens dyktigste vokalister, bluegrass-sangeren Alison Krauss, burde ha vært nevnt. Jaja, ti plasser er ikke nok uansett. Lenke til kommentar
entername Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Savner Eva Cassidy eg og. Har vel og merke kun høyrt coveret hennar av fields of gold. På den andre sida er det kansje den finaste sangen eg veit om når ho syng den, cd med meir av ho skall definitivt anskaffast :-) Lenke til kommentar
Wotan Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Bare en liten sak. "I will always love you" er Dolly Parton sin sang. Ikke Witney H. Endret 9. juli 2008 av Wotan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg