isbit Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Jeg mener å huske at en bestemt bank har som policy at den alltid skal være topp 3 rentebanker i Norge. Noen som husker hva den heter? Jeg ser nemlig etter en bank å putte pengene mine i (for øyeblikket har jeg Skandiabanken, hvor renta er dårlig), og siden jeg ikke gidder å bytte bank hver måned, vil jeg ha en bank som ikke bare har høy rente nå, men som vil fortsette å ha det. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Byttet til Landkreditt Bank for 2 år siden, den har vært helt stabilt bedre enn min gamle bank Skandiabanken ihvertfall. Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Det var Bank2, men de har vannet ut garantien sin ganske mye. Før var det 3. beste bank, men nå er det 3. beste rente, som betyr at hvis f.eks. tre banker gir 6,5%, tre 6,4, og neste 6,0, så får man 6,0. De er heller ikke spesielt raske med å øke når andre gjør det lenger, så nå kommer de vanligvis et stykke nede på listen. Du må ha 50 000 på konto for å få den høye renten. Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Landkreditt er generelt sett bra, men kan være litt trege med å øke renta. Har byttet til Gjensidige nå, får 6.6 % på >100K siden jeg er Tekna-medlem. Endret 6. juli 2008 av eisa01 Lenke til kommentar
festen Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 http://www.obos.no/default.aspx?did=9321414 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå