Dragavon Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Har altså bestilt en Sony KDL-52W4000 Har en kamerat som mener at man MÅ ha en boks som oppskalerer vanlig TV til HD for at det skal være noe gøy å se på. Har bestilt en Samsung BD-P1500, og den skal være ganske bra på oppskalering av DVD, men trenger eg noe som oppskalerer TV-signaler, feks en surround-reciever? Er forbedringen så stor at det har noe for seg? Eg er ganske kresen på lyd, det er viktig for meg, og skal eg bytte ut dagens stereoforsterker med en surround-reciever med samme lydkvalitet så må eg opp i 15-20k. Har kikket på en NAD T775, er den god på oppskalering? Og er forskjellen virkelig så stor at det er vits i? Takker for svar Endret 6. juli 2008 av Dragavon Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) TV-en inneholder funksjon for oppskalering av SD signaler til HD. Du behøver ikke noen egen enhet. Det er svært lite sannsynlig at du vil merke noe forskjell på om oppskaleringen foregår i en annen enhet enn TV-en. Endret 6. juli 2008 av kjeklulf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå