Gå til innhold

Spill til PS3( Svar fort!)

Noobsy

Anbefalte innlegg

Takk for svar;P Skal nok kjøpe BC etterpå og en ekstra kontroll så jeg har 2. Den nye kontrollen heter den Dual Shock3 og koster 529kr på cdon.com? Btw noen som har testa det narnia spillet? Lurer litt på om det er bra

Jeg tørr å vedde på at Narnia er dårlig, da nesten alle filmlisens spill er dårlig (utenom Scarface og The warriors)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
NOe vits å kjøpe mgs4 vis jeg ikke har prøvd(hørt om:P) de andre spillene?

Absolutt! Hadde ikke spilt de andre MGS spilla, men storkoste meg med MGS4. Du greier og plukke opp det viktigste i historien, og gameplayet og spenningen i noen av cut-scenene er fantastisk. MGS4 er must uansett om du har spilt MGS eller ikke.

Lenke til kommentar

Hm, ser det ble litt uklart... First Person Shooters i første setning og Frames Per Second i andre :)

Er jo såklart høyst individuelt, men jeg synes ihvertfall shooters trenger høy framerate for å være spillbar. I tillegg til flott grafikk er gameplay i CoD4 skikkelig morsomt. Kan sammenlignes med counter-strike. Det ble ikke game of the year 2007 for ingenting :)

Lenke til kommentar

Eksklusive spill til PS3:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

1. SOCOM: Confrontation

2. Socom

3. Chunsoft

4. Time Crisis 4

5. The agency

6. MLB08: The Show

7. NBA08

8. FreeRealms MMO

9. My SUmmer Holiday

10. Wagan Midnight

Eldre spill:

11. Afrika

12. Angel Rings

13. Eight days - Kanselert

14. Eyedentify

15. Eyetoy

16. Fifth Phantom Saga

17. F1: Championship Edition 2006

18. Final Fantasy XIII

19. DC Universe

20. Big Time Revenge

21. Gretzky NHL

22. Wipeout

23. White Knight Story

24. Way of the Samurai 3

25. Warhawk

26. Final Fantasy Versus XIII

27. God Of War III

28. Gran Turismo 5

29. Heavenly Sword

30. Heavy Rain

31. Hot Shots Golf 5

32. Jak and Daxter: The Lost Frontier

33. Killzone 2

34. Lair

35. Metal Gear Solid 4

36. METRO 2033: The Last Refuge

37. Mist of Chaos

38. Monster Hunter 3

39. Folklore

40. Motor Storm 1

41. Motor Storm 2

42. Ninja Gaiden Sigma

43. Ni-Oh

44. Ratchet and Clank 5

45. Redwood falls

46. Resistance Fall Of Man 2

47. Singstar 1 og 2

48. Super Robot Taisen

49. Tekken 6

50. The Eye of Judgment

51. The Getaway- Kanselert

52. Uncharted: Drake's Fortune

Lenke til kommentar

Mitt favoritt spill til ps3'n er faktisk Skate.. :blush:

Synes det er så digg og chille rundt i byen, og finne nye steder og trikse på.. :) Men, helt klart at uncharted og COD4 er must have også!

Har ett uprøvd MGS4 her også, som jeg fikk med da jeg fikk igjen ps3'n.. Men, er usikker på om jeg skal starte på det enda.. Liker å skjønne historien i ett spill.. :p Har hørt mye forskjellig her, om det er verdt det eller ei.. Skaffet meg PS1 spillet, så skal spille gjennom det først iallfeall.. :)

Lenke til kommentar
Mitt favoritt spill til ps3'n er faktisk Skate.. :blush:

Synes det er så digg og chille rundt i byen, og finne nye steder og trikse på.. :) Men, helt klart at uncharted og COD4 er must have også!

Har ett uprøvd MGS4 her også, som jeg fikk med da jeg fikk igjen ps3'n.. Men, er usikker på om jeg skal starte på det enda.. Liker å skjønne historien i ett spill.. :p Har hørt mye forskjellig her, om det er verdt det eller ei.. Skaffet meg PS1 spillet, så skal spille gjennom det først iallfeall.. :)

helt sant at skate også er et must. får aldri nok av å bare finne spots og bare kjøre:)

Uncharted ser veldig interesant ut, ellers tenker jeg på spill som er ute. Skal i Hæren om under to uker så får ikke så mye tid.

det er lansert.

Lenke til kommentar
FPS betyr? Og cod4 er altså mye bedre enn bf:bc?

vel du kan se det på denne måten;

hvis du liker sammarbeid, egne klasser som har spesifikke våpen som ikke kan endres på, tredjepersons kamera, kun en spillemodus online, og en smule ustabil onlinedel(blir nok bedre om noen måneder) så er BF:BC noe for deg.

hvis du like realisme, høyt tempo, små intense baner, våpen som kan utstyres med tileggsutstyr, 7-8 forskjellige spillemoduser, førstepersons kamera og en meget stabil online del velger du Cod4.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...