Bebeluv Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Takk for svar;P Skal nok kjøpe BC etterpå og en ekstra kontroll så jeg har 2. Den nye kontrollen heter den Dual Shock3 og koster 529kr på cdon.com? Btw noen som har testa det narnia spillet? Lurer litt på om det er bra Jeg tørr å vedde på at Narnia er dårlig, da nesten alle filmlisens spill er dårlig (utenom Scarface og The warriors) Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Fra toppen og ned: Metal Gear Solid 4 Grand Theft Auto 4 Uncharted: Drakes Fortune Unreal Tournament 3 Ratchet and Clank Assassins Creed Warhawk Lenke til kommentar
Noobsy Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 NOe vits å kjøpe mgs4 vis jeg ikke har prøvd(hørt om:P) de andre spillene? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Egentlig ikke Jeg skjønte ikke så mye. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Uncharted, Fifa 08, Bad Company og GTA IV er et must Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 NOe vits å kjøpe mgs4 vis jeg ikke har prøvd(hørt om:P) de andre spillene? Absolutt! Hadde ikke spilt de andre MGS spilla, men storkoste meg med MGS4. Du greier og plukke opp det viktigste i historien, og gameplayet og spenningen i noen av cut-scenene er fantastisk. MGS4 er must uansett om du har spilt MGS eller ikke. Lenke til kommentar
Noobsy Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 Noen som kan annbefale en trygg side og bestille billige ps3 spill fra i Norge? Kunne tenkt meg en side der spillene koster under 550 Lenke til kommentar
Kris Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Absoluttspill.no har mange billige spill. Men hvorfor ikke kjøpe fra vgp.ca? Spillene er mye billigere der, og det tar bare tre-fire dager før spillene kommer. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Liker du FPS så er det ingenting på PS3 som nærmer seg CoD4. Gammelt eller ikke, ingen av de 30fps shooterne kan måle seg. Lenke til kommentar
LasVeggis Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 CoD eier! Har det til 360, og har spilt det siden release Lenke til kommentar
Noobsy Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 FPS betyr? Og cod4 er altså mye bedre enn bf:bc? Lenke til kommentar
arokh Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Hm, ser det ble litt uklart... First Person Shooters i første setning og Frames Per Second i andre Er jo såklart høyst individuelt, men jeg synes ihvertfall shooters trenger høy framerate for å være spillbar. I tillegg til flott grafikk er gameplay i CoD4 skikkelig morsomt. Kan sammenlignes med counter-strike. Det ble ikke game of the year 2007 for ingenting Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Låner denne tråden litt hvis det er greit? Jeg har akuratt kjøpt PS3 og er i ferd med å kvitte meg med xboxen. Har fått meg MGS4, Gran Turismo og euro2008. Noen PS eksklusive som burde være i hylla? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Låner denne tråden litt hvis det er greit? Jeg har akuratt kjøpt PS3 og er i ferd med å kvitte meg med xboxen. Har fått meg MGS4, Gran Turismo og euro2008. Noen PS eksklusive som burde være i hylla? Helt klart Uncharted Lenke til kommentar
Kris Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Eksklusive spill til PS3: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 1. SOCOM: Confrontation 2. Socom 3. Chunsoft 4. Time Crisis 4 5. The agency 6. MLB08: The Show 7. NBA08 8. FreeRealms MMO 9. My SUmmer Holiday 10. Wagan Midnight Eldre spill: 11. Afrika 12. Angel Rings 13. Eight days - Kanselert 14. Eyedentify 15. Eyetoy 16. Fifth Phantom Saga 17. F1: Championship Edition 2006 18. Final Fantasy XIII 19. DC Universe 20. Big Time Revenge 21. Gretzky NHL 22. Wipeout 23. White Knight Story 24. Way of the Samurai 3 25. Warhawk 26. Final Fantasy Versus XIII 27. God Of War III 28. Gran Turismo 5 29. Heavenly Sword 30. Heavy Rain 31. Hot Shots Golf 5 32. Jak and Daxter: The Lost Frontier 33. Killzone 2 34. Lair 35. Metal Gear Solid 4 36. METRO 2033: The Last Refuge 37. Mist of Chaos 38. Monster Hunter 3 39. Folklore 40. Motor Storm 1 41. Motor Storm 2 42. Ninja Gaiden Sigma 43. Ni-Oh 44. Ratchet and Clank 5 45. Redwood falls 46. Resistance Fall Of Man 2 47. Singstar 1 og 2 48. Super Robot Taisen 49. Tekken 6 50. The Eye of Judgment 51. The Getaway- Kanselert 52. Uncharted: Drake's Fortune Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Uncharted ser veldig interesant ut, ellers tenker jeg på spill som er ute. Skal i Hæren om under to uker så får ikke så mye tid. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Uncharted: Drake's Fortune er ute. Det kom i 2007. Du kan jo laste ned en demo fra PS Store og prøve det. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Mitt favoritt spill til ps3'n er faktisk Skate.. Synes det er så digg og chille rundt i byen, og finne nye steder og trikse på.. Men, helt klart at uncharted og COD4 er must have også! Har ett uprøvd MGS4 her også, som jeg fikk med da jeg fikk igjen ps3'n.. Men, er usikker på om jeg skal starte på det enda.. Liker å skjønne historien i ett spill.. Har hørt mye forskjellig her, om det er verdt det eller ei.. Skaffet meg PS1 spillet, så skal spille gjennom det først iallfeall.. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Mitt favoritt spill til ps3'n er faktisk Skate.. Synes det er så digg og chille rundt i byen, og finne nye steder og trikse på.. Men, helt klart at uncharted og COD4 er must have også! Har ett uprøvd MGS4 her også, som jeg fikk med da jeg fikk igjen ps3'n.. Men, er usikker på om jeg skal starte på det enda.. Liker å skjønne historien i ett spill.. Har hørt mye forskjellig her, om det er verdt det eller ei.. Skaffet meg PS1 spillet, så skal spille gjennom det først iallfeall.. helt sant at skate også er et must. får aldri nok av å bare finne spots og bare kjøre:) Uncharted ser veldig interesant ut, ellers tenker jeg på spill som er ute. Skal i Hæren om under to uker så får ikke så mye tid. det er lansert. Lenke til kommentar
Frozt Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 FPS betyr? Og cod4 er altså mye bedre enn bf:bc? vel du kan se det på denne måten; hvis du liker sammarbeid, egne klasser som har spesifikke våpen som ikke kan endres på, tredjepersons kamera, kun en spillemodus online, og en smule ustabil onlinedel(blir nok bedre om noen måneder) så er BF:BC noe for deg. hvis du like realisme, høyt tempo, små intense baner, våpen som kan utstyres med tileggsutstyr, 7-8 forskjellige spillemoduser, førstepersons kamera og en meget stabil online del velger du Cod4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå