Noobsy Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Hei! Har bestilt PS3, men lurer veldig på hvilke spill jeg skal kjøpe nå Bestillte PS3'en igår og skal kjøpe spill til den idag. Noen som vet om BF:BC er bra eller MGS4? Har ikke spilt noen av de andre MGS4 spilla. Srry vis dette ble en dårlig tråd men trenger fortsatt svar xD Lenke til kommentar
Noobsy Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Tenkte meg noe med litt mer oppdrag og sånn. Men noen som har noen andre som er bra? Lenke til kommentar
goggys Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 MGS4, Uncharted, Devil May cry 4, Ratchet and Clank. Lenke til kommentar
Noobsy Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Er BF:BC bra? Så litt bra ut syntes jeg og men online er det sikkert gøy Lenke til kommentar
Odals-kongen Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 cod4 er et spill du IKKE bør gå glipp av, der får du mye for pengene. Man blir alldrig lei av online delen. Lenke til kommentar
Nacky Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Bad company er bra etter min mening, MGS4 er et must for deg... Det er mye "oppdrag" i GTA... Lenke til kommentar
Noobsy Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Men vis dere måtte velge mellom BC,cod4 og gta , hvem ville det blitt? Er ikke BC nyere en cod4? Lenke til kommentar
Odals-kongen Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 BC er nyere en cod4, har kun spillt demoen av BC og jeg ble skuffet. Kjøpte gta4 spillte det et par kvelder så måtte jeg tilbake til cod4. Lenke til kommentar
Noobsy Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Så du sier at cod4 er bedre enn BC? cod4 er utsolgt på cdon.com;P Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Av bra spill til PS3, har du Burnout Paradise (diger oppdatering nå den 10!), Rathet & Clank, MGS4 er et must, Uncharted er en viktig del av PS3-samlingen, Warhawk har jeg hørt er ganske gøy (kun online!), og er du grafikkhore, GT5:Prologue. Men bare få det Burnout, så kan jeg gruse deg så heftig :!: Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Battlefield : Bad Company! For det første så kan du knuse nesten alt på det, selv om mange klager på at det ofte ser litt urealistisk ut når du knuser noen ting, men du kan likevell knuse deg gjennom vegger og det aller meste, noe som e sinnsykt kult. D e d spillet som er mest ødeleggbart. Og det er veldig nytt, så d e ikke så mange som har så høy rank, så du spiller liksom ikke bare mot proffe folk online. Sp delen var litt skuffende, alt for kort, men online delen er dritbra. Så elsker eg følelsen av å skyte noen med sniper. Når du har fyrt av et skudd, så må du vente i litt under et sekund før skuddet treffer, noe som e helt genialt Anbefaler Sterkt Bad Company! Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Assasins Creed Og FIFA08, du bør også gå for GTA IV, skal bestille snart jeg også: 389,- hos absoluttspill.no + 29 kr frakt.. Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Beskriv hva du du liker i spill og hvilken sjanger du liker. Av de du nevner ville jeg helt klart gått for MGS, men da må du være innstilt på MYE videosekvenser og sniking. Du kan laste ned spillbar demo på B:BC og se om du liker spillet før du kjøper det, personlig hadde jeg nok gått for COD4, men det er en smaksak. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 call of duty 4 er et must. MGS 4 og GTA 4 er også selvskrevne. Lenke til kommentar
Odals-kongen Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Så du sier at cod4 er bedre enn BC? cod4 er utsolgt på cdon.com;P Ja jeg synes det, men som du leser er det mange andre meninger her også. Prøvde bare demoen i 5 min, da savnet jeg cod4. Lenke til kommentar
Noobsy Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Takk for svar;P Skal nok kjøpe BC etterpå og en ekstra kontroll så jeg har 2. Den nye kontrollen heter den Dual Shock3 og koster 529kr på cdon.com? Btw noen som har testa det narnia spillet? Lurer litt på om det er bra Endret 6. juli 2008 av Noobsy Lenke til kommentar
Kris Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Den beste kontrollen heter Dual Shock 3 ja. Den koster 300 kr. hos videogamesplus.ca Lenke til kommentar
Noobsy Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Ok da vet jeg det ,men noen som har testet Narnia da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå