Kemp Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Trenger litt hjelp her! Jeg holdt på å oppdatere en Nokia N95, da den var kommet nesten halv-veis mistet jeg internettforbindelsen og oppdateringen ble da stoppet. Jeg prøvde ikke oppdatere den på nytt grunnet tregt/ustabilt internett hjemme. Så hver gang jeg prøver å bruke PC Suit kommer det opp: "Nokia Device Bus tilkoplet i ikke-kompatibel modus" jeg får også opp at telefonen er i filoverføringsmodus og at jeg må endre dette for å kunne bruke PC Suit. Når jeg kobler N95 til PC velger jeg "PC Suit" på telefonen der det står "velg modus" men kommer likevell opp samme feil. Noen som vet hva jeg skal gjøre? Står at jeg må endre modus fra telefonens UI, men jeg vet da ikke hvordan jeg gjør det. PS. Mobil funker akkurat slik den skal, men jeg kan bare ikke bruke PC Suit Lenke til kommentar
Vighan Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Kanskje du mener dette: verktøy>tilkobling>usb>usb modus Lenke til kommentar
Kemp Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Kanskje du mener dette: verktøy>tilkobling>usb>usb modus Takk for svar! Har prøvd dette, men det kommer forsatt opp "Nokia Device Bus tilkoplet i ikke-kompatibel modus".. Noen andre forslag? he he Lenke til kommentar
Kemp Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Da er det fikset. Problemet var ikke på telefonen, slik det sto da jeg koblet den til, men på PCen. Var bare å installere alle Nokia-programmene på PCen på nytt Så hvis noen andre opplever samme problem som jeg hadde: Prøv å avinstallere alle Nokia-programmene på PCen og installer de på nytt Så sparer du kanskje deg selv for mange timer med unødvendig slit og frustrasjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå