Oook Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Hva tror dere om denne laptopen? Synes den ser veldig interessang ut. Komponenter Intel® Core™ 2 Duo-prosessor T5750 (2,0 GHz, 667 MHz FSB, 2 MB L2-buffer) Genuine Windows Vista™ Home Premium - Norwegian 1 års begrenset garanti 15.4" Wide Screen WXGA (1280 x 800) Display with TrueLife™ 2,0 megapikslers integrert webkamera - CCFL Jet Black-farge med matt finish 3072 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [1x2048+1x1024] 250 GB (5400 rpm) SATA-harddisk 256 MB ATI Mobility RADEON HD 3450 Fixed Internal 8X DVD+/-RW Slot Load Drive including Software Primært 6-cellers litiumionbatteri (56 W/t) Biometric Fingerprint Reader Til en pris på 6490 kroner må vel dette kunne sies å være en bra laptop? Før man eventuelt bestiller, tror dere det kommer en rabatt-kupong snart? Lenke til kommentar
lvanovic Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg bestilte min for noen dager siden. Noen som har erfaringer med studio 15 eller studio 17? Lenke til kommentar
Hooper1004 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) ka du skal bruke studioen til?? Endret 13. august 2008 av Hooper1004 Lenke til kommentar
Faxfinn Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Gikk for Inspirion da jeg ikke skal bruke den til noe som krever grafikk. Fikk min i går, virker som en OK maskin. Valgte Dell pga den gode prisen. Min maskin har feks 2,4 ghz Core2Duo 800mhz fsb, 4096mb ram, 320gb disk, bluray, hdmi. Betalte rett i overkant av 10 høvdinger. Vil si det er en fin maskin til den prisen. Lenke til kommentar
Hooper1004 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Gikk for Inspirion da jeg ikke skal bruke den til noe som krever grafikk. Fikk min i går, virker som en OK maskin. Valgte Dell pga den gode prisen. Min maskin har feks 2,4 ghz Core2Duo 800mhz fsb, 4096mb ram, 320gb disk, bluray, hdmi. Betalte rett i overkant av 10 høvdinger. Vil si det er en fin maskin til den prisen. oj, du jore en tabbe! du få en bedre og billigere PC her: http://www.elprice.no/data/baerbar-pc/acer...r-pc-lxaq40x045 =) Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Gikk for Inspirion da jeg ikke skal bruke den til noe som krever grafikk. Fikk min i går, virker som en OK maskin. Valgte Dell pga den gode prisen. Min maskin har feks 2,4 ghz Core2Duo 800mhz fsb, 4096mb ram, 320gb disk, bluray, hdmi. Betalte rett i overkant av 10 høvdinger. Vil si det er en fin maskin til den prisen. oj, du jore en tabbe! du få en bedre og billigere PC her: http://www.elprice.no/data/baerbar-pc/acer...r-pc-lxaq40x045 =) Jaså? Du har peiling? Dell'en ble en tuselapp dyrere, dog med bedre prosessor. Bare fordi du har helt dilla på den maskinen, betyr ikke det at andre som ikke kjøper den, men kjøper andre maskiner, begår tabber. Lenke til kommentar
Hooper1004 Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Gikk for Inspirion da jeg ikke skal bruke den til noe som krever grafikk. Fikk min i går, virker som en OK maskin. Valgte Dell pga den gode prisen. Min maskin har feks 2,4 ghz Core2Duo 800mhz fsb, 4096mb ram, 320gb disk, bluray, hdmi. Betalte rett i overkant av 10 høvdinger. Vil si det er en fin maskin til den prisen. oj, du jore en tabbe! du få en bedre og billigere PC her: http://www.elprice.no/data/baerbar-pc/acer...r-pc-lxaq40x045 =) Jaså? Du har peiling? Dell'en ble en tuselapp dyrere, dog med bedre prosessor. Bare fordi du har helt dilla på den maskinen, betyr ikke det at andre som ikke kjøper den, men kjøper andre maskiner, begår tabber. hvis denne maskinen er billege og har litt dåligere prosessor, men myyye bedre sjermkort, er det en tabbe, for lintel GMA X3100 er et dåligt sjermkort med 0 BIT!! Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Gikk for Inspirion da jeg ikke skal bruke den til noe som krever grafikk. Fikk min i går, virker som en OK maskin. Valgte Dell pga den gode prisen. Min maskin har feks 2,4 ghz Core2Duo 800mhz fsb, 4096mb ram, 320gb disk, bluray, hdmi. Betalte rett i overkant av 10 høvdinger. Vil si det er en fin maskin til den prisen. oj, du jore en tabbe! du få en bedre og billigere PC her: http://www.elprice.no/data/baerbar-pc/acer...r-pc-lxaq40x045 =) Jaså? Du har peiling? Dell'en ble en tuselapp dyrere, dog med bedre prosessor. Bare fordi du har helt dilla på den maskinen, betyr ikke det at andre som ikke kjøper den, men kjøper andre maskiner, begår tabber. hvis denne maskinen er billege og har litt dåligere prosessor, men myyye bedre sjermkort, er det en tabbe, for lintel GMA X3100 er et dåligt sjermkort med 0 BIT!! 0 bit? Veit du hva du prater om? Hvorfor skal man kjøpe noe man ikke trenger? Hvis man f.eks. skal bruke maskinen til noe som trenger prosessorkraft, hjelper det fint lite med dedikert skjermkort.. Med dedikert skjermkort blir også batterilevetiden noe dårligere. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Bestilte meg en med Sea Weed design, 3 gig minne og 250 gig harddisk i dag. Lekker pc! Håper bare HDMI utgangen funker med min 24"! Lenke til kommentar
Hooper1004 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Gikk for Inspirion da jeg ikke skal bruke den til noe som krever grafikk. Fikk min i går, virker som en OK maskin. Valgte Dell pga den gode prisen. Min maskin har feks 2,4 ghz Core2Duo 800mhz fsb, 4096mb ram, 320gb disk, bluray, hdmi. Betalte rett i overkant av 10 høvdinger. Vil si det er en fin maskin til den prisen. oj, du jore en tabbe! du få en bedre og billigere PC her: http://www.elprice.no/data/baerbar-pc/acer...r-pc-lxaq40x045 =) Jaså? Du har peiling? Dell'en ble en tuselapp dyrere, dog med bedre prosessor. Bare fordi du har helt dilla på den maskinen, betyr ikke det at andre som ikke kjøper den, men kjøper andre maskiner, begår tabber. hvis denne maskinen er billege og har litt dåligere prosessor, men myyye bedre sjermkort, er det en tabbe, for lintel GMA X3100 er et dåligt sjermkort med 0 BIT!! 0 bit? Veit du hva du prater om? Hvorfor skal man kjøpe noe man ikke trenger? Hvis man f.eks. skal bruke maskinen til noe som trenger prosessorkraft, hjelper det fint lite med dedikert skjermkort.. Med dedikert skjermkort blir også batterilevetiden noe dårligere. nææææh sier du det? du er jo et geni... NOOOT! Bestilte meg en med Sea Weed design, 3 gig minne og 250 gig harddisk i dag. Lekker pc! Håper bare HDMI utgangen funker med min 24"! ok, men jeg har sett på akkurat samme PC men det ble dennehæælig PC med nyyydelig design! Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) ja, so? Ingen som bryr seg om PCene du drømmer om. 0bit, hva er det Hooper1004?? Endret 20. desember 2008 av Core2dou Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå