Gå til innhold

Viftene i antec 900

Anbefalte innlegg

Hei

Nå har den ene vifta forran i mitt antec 900 tatt kvelden, det jeg lurer på er om det er mulig og bestille samme vifte som sitter i kabinettet, noen sted?

Eller bare kjøpe en annen vifte, men hvilken? .. vil gjerne ha en slik med "low/medium/high " knapp, på vifta.

Kom gjerne med tips osv :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

har Antec 900 selv:) ja, du får tak i dem. hvis du går på prisguiden her og går på kjøling og finner vifter så er det flere modeller av Antec TriCool som viftene heter:) Et lite tips, det har skjedd jeg og, men det var fordi sidedøra dytta på molexen så den såvidt ikke hadde kontakt, prøv og dytt molexen skikkelig godt inn, og se om det er noen kabler eller no som presser på den ;)

Håper dette var til hjelp :)

Lenke til kommentar

en ting til, ser ut til at prisguiden ikke har den svarte Antec TriCool vifta der.. bare de av klar plast:S men følgte det ikke med ekstra vifter til deg? når jeg bygde pcen min på forrige onsdag følgte det med 3 ekstra svarte 120mm LED vifter :p og man kan bare sette inn 2 ekstra.. fikk ikke du med det? for da kunne du bare ha brukt de hehe.

Lenke til kommentar
en ting til, ser ut til at prisguiden ikke har den svarte Antec TriCool vifta der.. bare de av klar plast:S men følgte det ikke med ekstra vifter til deg? når jeg bygde pcen min på forrige onsdag følgte det med 3 ekstra svarte 120mm LED vifter :p og man kan bare sette inn 2 ekstra.. fikk ikke du med det? for da kunne du bare ha brukt de hehe.

Samme her - fikk også med ekstra vifter. Den ene i fronten mangler en LED og virker ikke på den laveste innstillingen.. Er det mye jobb å skifte de?

Lenke til kommentar

Samme her - fikk også med ekstra vifter. Den ene i fronten mangler en LED og virker ikke på den laveste innstillingen.. Er det mye jobb å skifte de?

hehe

Nei, er bare å ta ut harddisk buret og få av de dekslene foran. tror man må skru de av men har ikke sjekka det så nøye. så skrur du/tar av vifta;) vet ikke om det er skruer de er festa med eller om det er no feste greier der. Men skal ikke være noen stor jobb det hehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...