Gå til innhold

Stoltenberg-alliansen og Stortingsvalget 2009

Anbefalte innlegg

post-164730-1215336636_thumb.jpg

Jeg tror Stoltenberg-alliansen i tiden fram i mot stortingsvalget 2009 vil iverksette mange populære og sosiale tiltak.

Selv om jeg misliker kynismen og populismen i dette personlig, så har jeg ikke noe problem med å se årsakssammenhengen bak.

Ola Nordmann er dessverre velkjent for å ha en politisk korttidshukommelse på nivå med gullfisken.

Husk bare på hvordan for eksempel Dagfinn Høibråten fra Kristelig Folkeparti kritiserte Stoltenberg-alliansen for mangelfull eldreomsorg i Norge; dette mens statsministerstolen til Kjell Magne Bondevik fortsatt var varm.

Og Krf slapp unna med det i media også, så infantilt dette enn måtte virke på oppegående sjeler.

Husk at benekting er en psykologisk forsvarsmekanisme som regnes for primitiv og infantil.

Benekting brukes nesten bare av barn; og altså av norske politikere.

Jeg tror vi har mye å glede oss til når valget kommer nermere.

Jeg gleder meg fordi jeg tror jeg har rett.

:p

Noen innspill?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror også den rød/grønne regjeringen vil fortsette sitt gode samarbeid og utvikle det norske samfunn enda flere steg i riktig retning i perioden 2009-2013! Selvom de sikkert kommer til å gjøre mye bra før stortingsvalget 2009, de forpliktet seg jo til en erklæring som de er godt på vei å få gjennomført.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...