Admiralen Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Jeg tror Stoltenberg-alliansen i tiden fram i mot stortingsvalget 2009 vil iverksette mange populære og sosiale tiltak. Selv om jeg misliker kynismen og populismen i dette personlig, så har jeg ikke noe problem med å se årsakssammenhengen bak. Ola Nordmann er dessverre velkjent for å ha en politisk korttidshukommelse på nivå med gullfisken. Husk bare på hvordan for eksempel Dagfinn Høibråten fra Kristelig Folkeparti kritiserte Stoltenberg-alliansen for mangelfull eldreomsorg i Norge; dette mens statsministerstolen til Kjell Magne Bondevik fortsatt var varm. Og Krf slapp unna med det i media også, så infantilt dette enn måtte virke på oppegående sjeler. Husk at benekting er en psykologisk forsvarsmekanisme som regnes for primitiv og infantil. Benekting brukes nesten bare av barn; og altså av norske politikere. Jeg tror vi har mye å glede oss til når valget kommer nermere. Jeg gleder meg fordi jeg tror jeg har rett. Noen innspill? Lenke til kommentar
AP-bastion Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Jeg tror også den rød/grønne regjeringen vil fortsette sitt gode samarbeid og utvikle det norske samfunn enda flere steg i riktig retning i perioden 2009-2013! Selvom de sikkert kommer til å gjøre mye bra før stortingsvalget 2009, de forpliktet seg jo til en erklæring som de er godt på vei å få gjennomført. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Etter alle løftebruddene spørs det vel om dagens regjering får en ny sjanse... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå