Ceba Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Jaja, igår gikk 60gigen min i tordenværet. Får vel ny på forsikringen, men 60gben er vel umulig å oppdrive.. Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Uffda, det suger jo maks! Har du ikke overspenningsvern ? xD Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Stakars deg, håper min går ennå, lot den stå på over natta, *løper ned å ser* Hurra! Lenke til kommentar
Kris Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 PCen min gikk også Men MPX.no har 60gb. Det er en demo verson, men det er den eneste 60gb. Lenke til kommentar
Odals-kongen Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Jeg hadde flaks, var ikke hjemme så alt sto plugger i eneste som røyk var basseng pumpa og adsl modemet (hadde nytt modem på "lager") Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Heldig jeg også. Ingenting som røk, men tror lampa på rommet mitt gikk føyken i et tidligere tordenvær...var lei av den stygge gamle kjøkkenlampa uansett, fikk den da det ikke fantes noe bedre og kjøkkenet ble pusset opp... Endret 6. juli 2008 av S-r-ex Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Vi har 3-4 60bg maskiner på lager der jeg jobber. Men vet ikke om vi skal selge dem ennå Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 40GB'en min støyer som et helvete. Tror det er bluray-drevet .__. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Vi har 3-4 60bg maskiner på lager der jeg jobber. Men vet ikke om vi skal selge dem ennå Hvor jobber du hen? Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Mulig h*n jobber på Absoluttspill.no, den butikken står i alle fall i signaturen. Kan jo hende han bare reklamerer for butikken og da Altså ikke jobber der. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Til trådstarter. Mest sannsynlig kun sikringen i strømforsyningen som er gåen. Den koster 3.50,- på en bensinstasjon, men tør du åpne og skifte selv? Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Mulig h*n jobber på Absoluttspill.no, den butikken står i alle fall i signaturen. Kan jo hende han bare reklamerer for butikken og da Altså ikke jobber der. Jobber ikke hos absolutt spill nei, bare liker alt butikken står for (bra service, bra utvalg, hurtig (og billig) levering, bra priser, osvosv... Jobber på Expert, men kan ikke si hvilken butikk, da det muligens hadde blitt mye telefoner til butikken ang. disse 60gb maskinene. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Til trådstarter.Mest sannsynlig kun sikringen i strømforsyningen som er gåen. Den koster 3.50,- på en bensinstasjon, men tør du åpne og skifte selv? Desverre så er det også lite sannsynlig. Hender sikringene rekker å slippe igjennom nok til å ødelegge kretskortene. Lenke til kommentar
Ceba Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Jaa, snakka med stefaren til en kompis istad, som har litt peil. Kunne bare ta med maskin til han så sjekker han om det bare var sikringa som røyk, noe som tar han 10sek. Hvis det bare er det kunne han fikse det. Krysser fingra:) Lenke til kommentar
dioX Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Jaa, snakka med stefaren til en kompis istad, som har litt peil. Kunne bare ta med maskin til han så sjekker han om det bare var sikringa som røyk, noe som tar han 10sek. Hvis det bare er det kunne han fikse det. Krysser fingra:) Satse på at det bare er det da... Men er det ikke det så får du jo ikke igjen noe på forsikringa.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå