oldboy Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Det må selvsagt være en cd med et OS på... Dette er essensielt... Du er selvfølgelig helt sikker på dette, Devil123? Lenke til kommentar
djwawa Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Jeg har hatt samme problemet flere ganger.. Og har kommet frem til at det enkleste er å slette MBR'en, også installere XP/Vista på vanlig måte.. Det kan virke litt som XP cd'en din er litt fucka også! Men.. Hvordan du gjør det.. Ultimate boot CD Last ned dette, og brenn ut på en cd, og start opp med denne CD'en! PRØV..! Lenke til kommentar
t_k Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Installasjon av XP hører ikke hjemme her i forumet. Dette har jo ikke noe med Linux og gjøre. Fjerning av Linux trenger man heller ikke. Boot fra CD'en og installer XP så fjernes alt. Om det ikke fungerer så har du ødelagt CD eller en dårlig pirat versjon. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Hvis han hadde hatt problemer med å fjerne linux så hadde dette hørt til her, men det som han plages med er å boote fra cd. Men et spørsmål, er det en lovlig versjon av XP? Hvis ikke, prøv en lovlig versjon! Evt. prøv å boote opp fra en annen cd. som noen andre foreslo. Å resette CMOS kan hjelpe, hvis default rekkefølge starter med cd-rom CMOS inneholder boot rekkefølge og det meste annet som innebærer boot, etter det jeg vet da EDIT: Men igjen, hvorfor vil du fjerne Linux? Hva var du misfornøyd med? Endret 8. juli 2008 av AlecTBM Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 11. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2008 Har prøvd de 3 orginale xp cdene jeg har, den ene følger med pc'n...men nå vil den ikke lese cd'n inne i linux heller...så jeg må nok sette i no kabler bak på cderomen... Lenke til kommentar
wil Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Hei. Hva mener du med å sette 2 kabler på CDROMEN? Du har vel ikke vært så dum at du har glemt å sette i kabler i CDROMEN? Du må jo iallefall ha satt inn Strømkablen siden at du får satt inn CD`en? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå