Gå til innhold

Trenger erfaringer med Touch Diamond

Anbefalte innlegg

Hei, sitter og tripper og lurer fælt på om jeg skal kjøpe en touch diamond eller Iphone når denne slippes.

Batteritiden på Iphonen er vel eneste gode argument for denne, men leste i tester her inne at Diamond'en kan bli litt treig i menyene osv? Har noen erfaringer i forhold til dette?

Har en HTC S710 (LOOOOOL) fra før, har irritert meg grønn og blå over at den henger, har lite batteritid og en knotete meldingsfunksjon.

PS. noen som vet om man kan ringe for hele beløpet på Tele2 Champion 199 (som med Champion 99)?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Trenger og å vite dette fra andre som har den. Kan ikke Amobil komme med den testen? Blir jo grønn av og vente her :mad:

Lenke til kommentar

Jeg har bare litt erfaringer med den, bare prøvd den en kort periode. Men det jeg kan si er at menyene er litt trege og visstnok enda tregere etter man har lagt inn en del ekstra programmer. Skjermen har langt fra like bra følsomhet som iPhone,skjermen, men det fungerer OK.

Vet ikke hvor du har fått det fra at man kan ringe for hele beløpet på Champion 99, det er jeg 99% sikker på at man ikke kan. Vanlig Tele2 Champion derimot, hadde minimumsfakturering på 99kr som man kan ringe for, men nå ser det ut som det ikke lenger er minimumsfakturering på dette abbonementet heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...