Gjest TRÅDSTARTER Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Men du, kanskje du kan ha gitt ham feile signaler...noe som han tolker at du er kun ute etter sex med ham, mens han ikke er ute etter bare sex? Det var det første jeg også tenkte Det har vært en gjenganger gjennom hele tråden. Hun er bare etter ute sex, punktum, og han setter seg bakpå og er tvilende. Forstår ham godt, jeg. Var derfor jeg gratulerte henne med fuckbuddien - for mer kan det ikke bli. Men det er nettopp det egentlig, for MER blir det, bare et spørsmål om tid. hva mener du nå? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 At det er kun spørsmål om når en av dere begynner å få følelser for den andre utover puling, med mindre dere bryter fuckbuddies forholdet før det skjer naturligvis. Hvis ikke kan det skje om en uke, eller om 5 år. Lenke til kommentar
Gjest TRÅDSTARTER Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 At det er kun spørsmål om når en av dere begynner å få følelser for den andre utover puling, med mindre dere bryter fuckbuddies forholdet før det skjer naturligvis. Hvis ikke kan det skje om en uke, eller om 5 år. Okei. Men for å oppdatere litt så er vi ikke fuckbuddies noe mer. Det funka bare ikke sa han, jeg hadde kjempelyst men hvis ikke han er helt med på det så blir det vanskelig Skjønte ikke helt den. Men han ville vel ikke ta det skrittet med å fortsette å ha sex, for kanskje han tenkte at han kom til å ende opp med følelser for meg rett og slett. Ikke vet jeg. Har spurt han om det liksom er 'greit' for han at jeg sendte meldinger hvor det sto at jeg hadde lyst på han osv, og det var greit det, han følte seg ikke brukt eller noen ting var tilbakemeldingen jeg fikk. Men "Det bare funka ikke ass" var det han sa for to dager siden.. så ja... Lenke til kommentar
MRN Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Kudos til han i så fall. +1 (Jeg har faktisk ikke noe mer å si om det.) Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 For en trivelig fyr! For mange gutter kan det være turnoff når jenter begynner å oppføre seg horete. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Har spurt han om det liksom er 'greit' for han at jeg sendte meldinger hvor det sto at jeg hadde lyst på han osv, og det var greit det, han følte seg ikke brukt eller noen ting var tilbakemeldingen jeg fikk. Men "Det bare funka ikke ass" var det han sa for to dager siden.. så ja... Hvorfor i all verdens dager skulle det være greit for han at du sender meldinger der du forteller han at du har lyst på han, når han tydeligvis har fortalt deg at han ikke vil ha noe med deg å gjøre? Jesus. Forøvrig tror jeg de har en åpen plass hos OHPS AS. Søk deg plass før det blir fullt. Gjør det for vår og din egen skyld, vær så snill. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 For en trivelig fyr! For mange gutter kan det være turnoff når jenter begynner å oppføre seg horete. At hun virker horete er vel strengt tatt noe vi har skjønt for lengst. Jeg er derimot stolt av at fyren sto på sitt og kjørte sitt eget løp til tross for all det sex pisspreiket hennes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå