Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Han vil ikke ha sex!


Gjest estragon

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesteposter123

Sorry for langt innlegg, men håper noen kan gi meg litt råd :p

 

Jeg og gutten har vært av og på i ca 4 mnd, uten å ha vært sammen. Det startet med at jeg rotet med en av hans kamerater 3-4 ganger, noe som såret han veldig, og som fortsatt er noe av grunnen til at han er som han er nå.. :s Jeg fortalte at jeg angret veldig mye på det jeg hadde gjort (les: det var klining, ikke sex!) og at jeg ville satse på han fremover... Jeg har siden sagt unnskyld og uttrykt anger flere ganger, så han forstår at jeg er seriøs om det.

 

Etter hver gang vi har møttes (som oftest på fest o.l.) så har han vært supersjarmerende og så go', og jeg får ingen signaler om at han ikke vil dette her. Så går det 3 dager, og det er som om vi aldri har møttes! Ingen meldinger, ingen tlf, nada. Så jeg tenkte meg at grunnen til at han trekker seg tilbake er vel fordi han ikke vil bli såret på nytt, noe som faktisk stemte, siden jeg spurte han om hva som var grunnen til avvisningen hans.

 

Så her om dagen hadde vi sex. Jeg inviterte ham hjem til meg, med klare intensjoner om hva som kom til å skje litt utpå kvelden. Jeg hadde på forhånd fortalt ham at dette var helt forpliktelsesfritt. Det var superkoselig hele greia :love: Han behandla meg som om jeg skulle vært kjæresten hans(!), koste og kysset meg hele tiden. Jeg har aldri opplevd han sånn! Han ga meg masse komplimenter :) Så møttes vi ute på fest den neste dagen hvor han trakk meg inntil seg, vi kysset og jeg fikk klare signaler om at han ville ha meg (ikke bare seksuelt, men også på andre måter).

 

Så igjen, snakker vi ikke sammen på en liten stund. Jeg sender ham melding etter tre dager hvor jeg sier jeg vil ha sex med han, men han kommer ikke. Senest igår sendte jeg en melding om hvor mye jeg ønsket å gi han en saftig blowjob, men han kunne ikke komme.. Det er alltid jeg som sender melding først.

 

Nå skal det faktisk sies at når vi prater sammen på tlf er han ikke spesielt avvisende og han har fortalt meg flere ganger at han faktisk er ganske opptatt (12 timers vakter på jobben, mye med venner osv). Men altså, hvem i helvete sier nei til forpliktelsesfri sex?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fordi man ikke er sex desperat betyr ikke at man er homo.

 

Er mulig han er litt mer "ordentlig" av seg, og kanskje tilogmed har begynt fått følelser for deg. Mulig han ikke vil bevege seg inn i en fuckfriends sone, men heller noe mer.. mens på deg virker det veldig som du legger opp til fuckfriends, og kun det.

Lenke til kommentar

Kort sagt så tror jeg ikke han vet hvor han har deg hen.

 

Det startet med at jeg rotet med en av hans kamerater 3-4 ganger, noe som såret han veldig

 

Tror det henger igjen veldig, han ser kanskje på deg som at du roter litt rundt fremdeles.

 

Kunne skrevet veldig langt her, men lar være. Inviter han over på noe som ikke har med sex å gjøre, kommer han da så har du iallfall svaret ditt ;)

 

Edit: Hvis du vil ha han som kjæreste så burde du jo egentlig være glad for at han sier nei til forpliktelsesfri sex :p

Endret av Gordion
Lenke til kommentar
Dette høres velig merkelig ut ja! Han er ikke homo?

 

Selv homofile kan være desperat etter sex. :hrm:

 

_____

 

Men du, kanskje du kan ha gitt ham feile signaler...noe som han tolker at du er kun ute etter sex med ham, mens han ikke er ute etter bare sex?

 

Eller at han er bare litt lei og trøtt etter arbeid.

Lenke til kommentar

Anten vil han ha noko meir seriøst enn berre sex (ja, gutar har følelsar dei òg), eller så vil han ut av "forholdet". Det at han var koselig og søt eine kvelden vitnar meir om at han visste kva som "kom".

 

Aaaaanywho, eg håpar han ditcher deg. Slik du framstiller saka virkar du berre bitchy og kontrollerande. Det at du rota med ein av hans kameratar er jo ufyselig, og måten du bruker han på er utruleg barnsleg. Så kjem du inn her og lurer på kvifor guten ikkje kjem springande når du skriv du vil ha sex?

Lenke til kommentar
Gjest TRÅDSTARTER
Anten vil han ha noko meir seriøst enn berre sex (ja, gutar har følelsar dei òg), eller så vil han ut av "forholdet". Det at han var koselig og søt eine kvelden vitnar meir om at han visste kva som "kom".

 

Aaaaanywho, eg håpar han ditcher deg. Slik du framstiller saka virkar du berre bitchy og kontrollerande. Det at du rota med ein av hans kameratar er jo ufyselig, og måten du bruker han på er utruleg barnsleg. Så kjem du inn her og lurer på kvifor guten ikkje kjem springande når du skriv du vil ha sex?

 

 

Hva mener du? Ja, jeg vet det var ufyselig av meg å rote med vennen hans... Hele greia såret ham veldig, men jeg har hele tiden etter det sagt hvor mye jeg er lei for det og at jeg angrer veldig på at jeg gjorde det.. :( Jeg har hele tiden ikke gjort annet enn å prøve å gjøre det klart for ham at jeg hadde valgt feil gutt på det tidspunktet.. Han sier han har har problemer med å stole på meg, men vet du hva? Det er helt greit! For tillit tar tid og det er ikke noe jeg kan mase meg til uansett. Så hvis det er tid han ønsker skal han få det...

 

Siden han i etterkant av et møte (f.eks på fest eller noe i den duren) oppfører seg interessert, for så å trekke seg tilbake til å vise meg null interesse har rett og slett gjort meg litt såret og at jeg bare har gitt opp på ham. Dette sa jeg til ham kvelden vi hadde sex.. Så jeg tenkte rett og slett at det kunne være like greit med et fuckfriends forhold, får da ville vi jo begge fått i både pose og sekk. Sex med noen vi liker, samtidig som at vi slipper å involvere oss pga alt som har skjedd rundt oss.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834

Det lureste er vel å snakke med han om det. I verste fall mister du en sexpartner, det er visst ikke så mye følelser inne i bildet fra din side ihvertfall, ikke ennå=)

Vi her inne har ingen anelse om hva han føler og tenker, så det er nok best å gå rett til "kilden", vil jeg tro. For meg virker det som han er interessert i deg på flere plan, og at du, for han, virker en smule useriøs og bare ute etter et ligg. Men slik som du forklarer det her inne så er det jo en grunn til nettopp det ("vi slipper å involvere oss pga alt som har skjedd rundt oss. "), men det er jeg ikke så sikker på at han har fått med seg;)

 

Så ja, snakk med han, så løser det seg nok:)

Lenke til kommentar
Gjest TRÅDSTARTER
Kanskje han ikke har lyst på deg..rett og slett..

 

 

Mulig det, men var ikke helt det inntrykket jeg fikk den mandagskvelden..

 

 

____________________________________

 

 

Det er virkelig ikke meningen å virke kald og kynisk angående det her, men han gjør det litt vanskelig for meg å bygge opp følelser når han trekker seg såpass unna. Å få følelser for ham igjen er absolutt ingen umulighet, men da trenger jeg å liksom få bekreftet fra han at det kommer til å bli gjensidig... Så for øyeblikket, holder jeg meg bare til sex..

Lenke til kommentar

Vi sier ikke du må begynne få følelser for han for at han skal ville møte deg.

 

Det du derimot må gjøre er å vise han at du ikke bare er ute etter å ha sex. (om påstandene om at han har følelser for deg og ikke vil gjøre deg til kun en "fuckfriend" stemmer, that is). Ta han heller med på noe gøy eller koselig.

Endret av Thantophobia
Lenke til kommentar

Du virker ganske direkte og pågående. Og har allerede vist ham at det ikke er noen "big deal" med roting og sex for deg. Er ikke så viktig med følelser for å ha sex f. eks, hvertfall virker det slik av det du har skrevet.

Kanskje han rett og slett har fått et feil inntrykk av deg? Og sånt kan ta en stund å fikse opp i..

 

Prøv å gjør noe sammen annet enn sex. Bli bedre kjent, le sammen, se en skummel film sammen med venner og lignende.

Lenke til kommentar

Det som også kan hende er at han player deg litt, når han møter deg på fester og slikt, så er alt fint, han koser/kliner/whatever med deg og har det gøy, mens ellers lar han ikke høre fra seg, det kan jo være jobb/venner som tar opp resten av tiden, men kan også være nettopp det at han i grunn ikke vil ha så mye med deg å gjøre, til tross for at det virker motsatt når dere treffes. Tror den derre rotinga di med en av hans kompiser har brent seg ganske godt i huet hans, ergo. har han backa ut.

Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke hatt sex med ei jente jeg ikke er sammen med, kanskje han er litt ala den typen? Jeg hadde dessute vært veldig skeptisk til ei som rota rundt med kameraten hans før, selv om hun hadde sagt hun angret. Du hadde virket litt player på meg, og jeg hadde blitt rimelig uintressert når jeg hadde fått tid til å tenke over det. Kanskje grunnen til at han virker så interessert er at han ikke vil såre deg?

Lenke til kommentar

Jeg føler du "gir ham melka gratis uten å be ham kjøpe kua"..

Kanskje det er litt turn-off?

Jeg kan godt se det hadde vært det for min del.. Hadde nok blitt mer gira om du sendte mld og spurte om å se en film, og det endte i sex, enn om du sendte melding "kom hit så skal jeg suge deg".

Den siste der hadde jeg småfnyst litt av, og sannsynligvis ikke tatt deg opp på tilbudet.

Det kommer vel mye an på hva slags holdning man har til sex, jeg er overbevist om at din "metode" med direkte tilbud ikke fungerer like bra på alle.

 

For mange er jakta og spenninga med "blir det noe på meg?" mye av interessen. Men du legger jo ikke akkurat opp til at han skal jakte eller fantasere om hva som kan skje.

Endret av toth
Lenke til kommentar
Jeg føler du "gir ham melka gratis uten å be ham kjøpe kua"..

Kanskje det er litt turn-off?

Jeg kan godt se det hadde vært det for min del.. Hadde nok blitt mer gira om du sendte mld og spurte om å se en film, og det endte i sex, enn om du sendte melding "kom hit så skal jeg suge deg".

Den siste der hadde jeg småfnyst litt av, og sannsynligvis ikke tatt deg opp på tilbudet.

Det kommer vel mye an på hva slags holdning man har til sex, jeg er overbevist om at din "metode" med direkte tilbud ikke fungerer like bra på alle.

 

For mange er jakta og spenninga med "blir det noe på meg?" mye av interessen. Men du legger jo ikke akkurat opp til at han skal jakte eller fantasere om hva som kan skje.

 

QFT. hver gang en jente viser for mye interesse, mister jeg interessen.

sånn er det for mange tror jeg nok.

Endret av jagarock
Lenke til kommentar

Det her med at du har rota med kompisen hans kan jo være litt problematisk. Hvis han er litt som meg, så vil han nok ha ei jenta som IKKJE har pult nære venner av han.

 

Det er liksom greiere ha ei jente der kompisene tenker "hmm, lurer på hvordan hu er i senga..?" enn å ha ei der kompisene tenker "Hu der har nu æ knulla før!"

 

Er ikkje alle som syns det er så kult å ha ei jente som kompisene allerede har pult... =(

Endret av Rugboy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...