JohnWoW Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Hei Folkens Jeg lurer bare på hvilket programmer jeg kan editere og lage wow filmer med. som foreksempel : "Tales of the past" filmene, http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=53953 Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Adobe Premiere Vegas Lenke til kommentar
JohnWoW Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 er det noen som vet om hvor vanskelig det er? er de noen som vet hvor jeg kan få tips / tutorial eller noe? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) TotP er laget (tror jeg) men WoW model viewer og Sony Vegas (?) Akkurat det å få WoW folka inn i randoms bakgunner osv er Piece of Cake... Quickguide Det vanskligste med å lage TotP tror jeg ha vært å få vegas (evt premiere) til å ikke henge seg, siden den faktisk er LANG! og STOR! Med litt tålmodighet klarer du lett å lage noen bra klipp / en intro Hvis du vil filme direkte fra WoW kan du bruke programmer som fraps. PS. hvis du vill ha WoW map uten creatures eller noe annet ---> WoW Map viewer Endret 11. juli 2008 av wuvahef Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå