abene Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Simplesave er en alternativ måte å sikkerhetskopiere bilder på. Les mer Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Høres ut som et produkt for morra mi det der... Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Kanskje ikke for de som er av den mening at datamaskiner er vanskelige å bruke. Seniorene er den raskest økende forbrukergruppen. Du kan da ikke på fulle alvor mene at produkter for de dataukyndige er en lite interessant målgruppe? Isåfall tar du mer feil enn noe annet menneske jeg har diskutert slike ting med. De har penger og lyst på mer data i hverdagen sin, så et firma som lager produkter for data-analfabeter er et firma jeg mer enn gjerne setter mine kroner i. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Det her er vel heller et rootkit for de dataukyndige. Hvordan skal programmet vite hva som er kopiert og ikke kopiert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg