Gjest Problemkid Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Hei! Jeg er en gutt på snart 15 år og når jeg skal dra bak forhuden så henger det litt igjen på den ene siden. På høyre går det helt fint bak og det gjør det over alt bortsett fra venstre siden! Er dette litt normalt eller må man gjøre noe med det? Vil helst ikke til lege osv.. Og er det normalt å være veldig øm på penishodet? Altså under forhuden? Takk for svar! Lenke til kommentar
Q-melk2 Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Hei! Jeg er en gutt på snart 15 år og når jeg skal dra bak forhuden så henger det litt igjen på den ene siden. På høyre går det helt fint bak og det gjør det over alt bortsett fra venstre siden! Er dette litt normalt eller må man gjøre noe med det? Vil helst ikke til lege osv.. Og er det normalt å være veldig øm på penishodet? Altså under forhuden? Takk for svar! Du kan (og dette er ikke kødd) runke mer, da vil forhuden gradvis udvide seg og du vil slippe å gå til legen om det ikke er så alt for alvorlig. Lenke til kommentar
Gjest Problemkid Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Hei! Jeg er en gutt på snart 15 år og når jeg skal dra bak forhuden så henger det litt igjen på den ene siden. På høyre går det helt fint bak og det gjør det over alt bortsett fra venstre siden! Er dette litt normalt eller må man gjøre noe med det? Vil helst ikke til lege osv.. Og er det normalt å være veldig øm på penishodet? Altså under forhuden? Takk for svar! Du kan (og dette er ikke kødd) runke mer, da vil forhuden gradvis udvide seg og du vil slippe å gå til legen om det ikke er så alt for alvorlig. Hmm. Ja, vel, men synest ikke det er så¨jævlig godt, men hardt da eller? ^^ Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Det er helt normalt å være veldig øm ja. Vil bli mindre øm om du onanerer mye, men det er litt av poenget for å gi nytelse:) Og som nevnt over vil forhuden strekke seg og mest sannsynlig gli helt ned hvis du jobber litt med saken;) Lenke til kommentar
Gjest Problemkid Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Det er helt normalt å være veldig øm ja.Vil bli mindre øm om du onanerer mye, men det er litt av poenget for å gi nytelse:) Og som nevnt over vil forhuden strekke seg og mest sannsynlig gli helt ned hvis du jobber litt med saken;) Oki, thanks! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg