kimare Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Jeg ligger som alltid på etterskudd i behandlingen av bildene mine. Dette var en av kandidatene til Sommerkonkurransen (som jeg selvsagt var altfor treg til). Jaja jeg kan likegodt få noen kommentarer her, om hvorfor dette ikke hadde vunnet. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Så ekstremt tett at mange kan finne det ubehagelig og påtrengende. Jeg velger å se det litt på avstand (jeg husker en gang vi hadde bilder på veggen som vi så på litt avstand), og det er et flott bilde. Det er inderlig og personlig, med kraftige signaler om tillit. Det er vanskelig å ikke like bildet. Flott konvertering også. Lenke til kommentar
lurfelus Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Trøtt selv jeg hehe Likte det veldig godt. Kledde bilde godt at du hadde watta opp ISOen til 3200! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Monochrome kler iso 3200 veldig godt på flere kameraer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå