Gå til innhold

hold dere unna WD disker!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okay, her er mitt syn på WD: VELDIG BRA!!!

Jeg har hatt: 1x WD ENTERPRISE DISK 18,3 GB ULTRA SCSI, 7200RPM, til 8000kr, 5åRS garanti!!! Den tok kvelden etter ett år!!!! BLe litt skuffa over WD,men kjøpt en ny 20GB 7200 WD DISK, (IDE, mens jeg ventet på retur på ny disk fra komplett, fikk sjokk da jeg så at jeg fikk en 10`000RPM IBM DISK, men lavere søke tider (ca 7 tror jeg), ULTRA2SCSI WIDE, lynkjapp disk den gang, denne funker fint ennå. Har også en 120GB WD SE disk, denne har fungerte helt utmerket i det året jeg har hatt den til nå.

Av gammle disker har jeg: 1x Conner CHP4200S, (SCSI-2, 10`000RPM, 4,2 GB, ca 8-9år), en Quantum Empire 2,1GB SCSI-2(7200RPM)(ca9år), disse funker forsatt fint, blir brukt hver dag!!! (noen som vil kjøpe de? Retro pc?) :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
kjøpte en wd 1200 8mb. SKRAPE!! GNI! SPRAK!

sendte den tilbake.. får se hva som skjer

fbanna pceksperten.no som f. ikke klarer en

dr. 2/3 av varene jeg bestilte funka ikke eller

var rett og slett feil vare. fyf. i fb. f.tte f.en

http://surnadal.has.it

Ser du er ny her, men kanskje greit å bruke ett litt annet språk? Jeg ser deg ivertfall som en utrolig umoden og useriøs person når du bruker det språket du gjør i dette innlegget. Har ingen tillit til det du sier i dette eller senere innlegg om du ikke skjerper deg.

Lenke til kommentar

Strømforsynig til hk,varme,Lotto i uflaks og en dog pulser utenfra kan være årsaken til dine dårlige opplevelser med WD.

Når det gjelder strøm er jeg ikke vitende,men Newbie.Jeg har et ledd som motvirker pulser utenifra.

Lykke til . :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...