capy Skrevet 14. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2003 WD har greid det igjen! for et år siden kjøpte jeg en WD 60gb disk. den var selvfølgelig føkka! funket fint å installere win og kopiere all data fra den gamle disken, men når det var gjort, så klikket den, og all data ble lost. kunne selvfølgelig kjørt getdataback, men visste ikke det på den tiden. (fikk 80GB av komplett tilbake som plaster på såret:) ) etter det har jeg kjørt MAXTOR i raid. ikke noe problem!!! , men på grunn av lite plass kjøpte jeg 2 nye WD disker. det skulle egentlig være MAXTOR, men komplett hadde ikke inne den størrelsen jeg ville, så det ble WD. tenkte ikke noe mer over det før install av XP var unnagjort og kopieringen av data fra de gamle diskene allerede var gjort. da klikket det igjen. J@VLIG kjipt!!! jaja, kjørte getdataback på mine andre disker som var formatert og allerede tatt i bruk i en annen pc. alle dirrene var føkket, men fikk tilbake ca 50%. noe av det jeg har mistet er over 4 år gamle dokumenter, passord lister (ja, for !#¤&/ jeg kjøper programvare!) og mye annet. komplett kommer nok til å få en sint kunde på besøk i morgen.. PS: dette er ikke komplett sin feil! komplett er flinke, bortsett fra at de ikke alltid har varene inne og ALTFOR lang "køtid" i butikkene sine. nå skal jeg installere win på MAXTOR diskene og kjøre de i raid (først kjøre de i raid, og så installere:) ) så får WD diskene være forbannet store mp3/film/div disker. ikke søren om jeg tørr sjanse på WD som boot/viktig-info disker. så neste gang du skal kjøpe disk(er), så kjøp MAXTOR. gi i alle fall ikke pengene dine til WD. Lenke til kommentar
TinYTim Skrevet 14. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2003 Det høres sinnsykt døvt ut. Har aldri hørt at det er så mye problemer med WD, menmen... Døvt er det hvertfall.. Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 14. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2003 rart at så "alle" andre er fornøyde med wd da. Og at wd rocker det meste av tester. Er vel kanskje et engangstilfelle? Lenke til kommentar
mammut Skrevet 14. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2003 Har 12 wd disker ikke noe problem med noen av dem..har også IBM ikke noe problem der heller men vet mange mange slet med IBM.. WD ruler Lenke til kommentar
capy Skrevet 14. mars 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mars 2003 testene ja, de som måler søketid osv. skal teste en og en WD disk nå, så får vi se om en av de er litt ute på tur. Husker da det var snakk om at IBM sine disker sviktet. ikke så lenge siden. etter det styrte jeg unna IBM. nå holder jeg bare en knapp på MAXTOR. det er ikke alltid ytelsen det kommer ann på. jeg har nok vært mer uheldig enn andre, men det er erfaringen med WD jeg sitter igjen med som ikke er så god. Lenke til kommentar
Marius Horten Skrevet 14. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2003 har hatt MANGE WD disker og har aldri hatt no problem med de... bruker nå 6 stk. uten problem Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 14. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2003 ...men fikk tilbake ca 50%. noe av det jeg har mistet er over 4 år gamle dokumenter' date=' passord lister (ja, for !#¤&/ jeg kjøper programvare!) og mye annet. quote'] Ekte mannfolk tar ikke backup, men gråter ofte... Lenke til kommentar
capy Skrevet 14. mars 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mars 2003 pøh! dere jobber sikkert for WD hele gjengen:)) hehe Lenke til kommentar
DarkouZ Skrevet 14. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2003 Har hatt 4 IBM disker og 3 av dem er av typen 60GXP. To av dem klikka Men, IBM er på full vei tilbake og ingen vits å styre unna dem lengere. Jeg holder en knapp på seagate med sine lydløse disker. Lenke til kommentar
En som er litt lei Skrevet 14. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2003 Har alltid brukte WD disker, funker som bare *pip* Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 14. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2003 Seriøst: Har ikke hørt om andre en deg som har hatt problemer med WD-disker. Har satt sammen et par systemer med 80gb Caviar-disker også, og utrolig nok funker til og med disse Kanskje hovedkortet ditt er har noe spesielt mot WD... Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 15. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2003 blah blah blah... WD suger... blabla-blah... Maxtor konge... blah blæææ.... Har kjøpt WD til meg selv i 5 år og til SAMTLIGE venner og bekjente jeg har bygget PC til (snakk om 20-25 stk. +/-) 2 har jeg returnert. Den ene ula no sinnsykt. Den andre hadde en svaaak knatter lyd... WD er gode disker, punktum. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 15. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2003 Har WD 100 & 120 GB selv (begge SE) og kjøpt WD120GB SE til min onkel. Aldri hatt noen problemer. Anbefalte 120GB SE til en i klassen, han kjøpte og hare heller ikke hatt noen problemer. Vi har vel vært meget heldige, eller hva sier du capyman? Lenke til kommentar
corcky Skrevet 15. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2003 Vil bare si at denne posten ikke har fått meg til å skifte syn på wd disker generellt. Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 15. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2003 jaha, nå skal vi holde oss unna IBM og WD. har hørt at Maxtor heller ikke er no særlig bra. så da gjennstår vel bare Seagate da, noen som har noe og utsette på dem? Lenke til kommentar
dj_j0tul Skrevet 15. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2003 Har du noen sinne tankt tanken at det kanskje er noe annet i systemet ditt som er galt??? Extremt ustabil 12V??? Enkelte disker tåler sikkert ikke all verdens med spenninger Det skal nok ikke så mye til. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 15. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2003 jaha, nå skal vi holde oss unna IBM og WD. har hørt at Maxtor heller ikke er no særlig bra. så da gjennstår vel bare Seagate da, noen som har noe og utsette på dem? Har hørt at Seagate-harddiskene har en tengens til å krøsje Alle sammen: Kjøp Fujitsu! Lenke til kommentar
Folo Skrevet 15. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2003 jeg kjøpte en pepsi en gang, den brusa over. Derfor kjøper jeg cola istedet Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 15. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2003 Tullprat, WD rules Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 15. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2003 Gurimalla. jeg maa si at jeg er temelig forvirret akurat naa. JEg skal akurat til aa kjope en ny HD, men HVILKEN skal jeg kjope, det skal vere en 120GB. JEg har aldri hatt noe problemer med mine disker, ikke en gang min 60GB IBM disk, lol. Frankie Singapore Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå