cs_ Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Jeg har en Samsung DVD HR-725-opptaker og lurer på hvordan det egentlig fungerer. Akkuratt nå prøver jeg å ta opp noe fra Wii, ved å koble TV-en til opptakeren med HDMI og Wii til TV-en med komponent. Jeg har også prøvd å koble Wii til opptakeren. Hvordan finner man egentlig komponent-kanalen på opptakeren? På TV-en min heter Wii-kanalen (koblet til med komponent) "YUV". Jeg finner ikke denne på opptaker-kontrollen, og fatter egentlig ikke hvordan jeg skal få den frem på opptakeren. Hvis jeg trykker på HDMI kommer opptaker-menyen opp, hvis jeg trykker YUV kommer Wii opp. Hvordan skal jeg recorde fra Wii? Det er ingen måte å finne kanalen på opptakeren. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Opptakere har ofte drøssevis med utganger, men bare en inngang, og det er gjerne SCART. Kan du velge SCART som kilde for opptak på opptakeren? Har Wee-konsollen SCART-utgang? Hvis ikke, kan du kanskje ta opp det den viser på TV gjennom komponentkablene med SCART mellom TV og opptaker? Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Nå brukte jeg SCART til og fra opptakeren, men fikk bare rundt 10FPS når jeg spilte (ikke tok opp). dette er jo altfor lite, hvorfor er det ikke konstant? Endret 6. juli 2008 av Syvertsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå