Garanti Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Så, noen dager på fjelletresulterte i en del bilder og solbrenthet. Skrudde litt rundt i lysstuggu og konverterte til S/H. Funker det? Snurr: Flatt vann: Konstruktiv kritikk mottas med takk Endret 6. juli 2008 av Garanti Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Hva skal man svare til slikt? Fungerer det? For meg, ja og nei. Det først bildet får jeg ikke tak på (foreløpig), men nr. 2 - det fungerer som pokker. Minimalistisk og stilrent. Det er mulig at det hadde blitt enda bedre ved at bildet hadde vært lysere (mens det svarte hadde forblitt svart) slik at det hade vært mer kontrast. Tom Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Det siste fungerer. Det har kraftige innslag av syttitallet i seg. Det første bildet er bare mørkt. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Mange takk! PM: Jeg er smått smigret; skjønt, jeg tilhører 90'-tallsgenerasjonen, så jeg har ikke fotografiske referanser fra de tider. Føl deg fri til å utdype/forklare. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 I mine øyne har det siste definitivt potensiale, men slik det framstår nå synes jeg det blir for mørkt. Dvs det sorte kan forbli sort, men det "lysere" må bli lysere. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Syttitallet frembrakte en del eksperimenter i form av alternative toner i bilder. Spesielle teknikker som lith printing handlet ofte om å få et annerledes uttrykk. Dette er ikke akkurat lith, men det får meg til å tenke på syttitallets effektbruk. Som også har mye til felles med fotografiets barndom frem til og med tyvetallet estetisk, slik jeg ser det. Et eksperimentelt tiår kan man trygt si. I dag er vi nesten i en neo-klassisk periode, i motsetning til det mer ekspresjonistiske syttitallet. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Sier meg enig med de andre, det første er ikke så veldig givende. Men det andre har potensiale! Prøv å se på det igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå