Oxon_ Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Hey,, Har en IBM 123.5 harddisksom bare vil yde 31.5!! Noen som har noen glupe ideer om dette er jeg glad for tilbake meldinger! skjønner ike noe jeg Lenke til kommentar
capy Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 "yde" hva? GB ? mb/sec ? om det er gb det er snakk om, så har du kanskje for gammelt hovedkort. da må duoppdatere drivere for biosen. ellers kan det være at resten er skjult (kjøpte du den brukt?). da kan du kjøre partition magic får å finne resten av plassen. det kan være så mye ut ifra de serdeles gode detaljene du kommer med.(ironi) hva med en utdypelse? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Hey,,Har en IBM 123.5 harddisksom bare vil yde 31.5!! Noen som har noen glupe ideer om dette er jeg glad for tilbake meldinger! skjønner ike noe jeg Hvilken OS har du ? Hvis du har xp så se på linken "ødelagt HD" så kan du finne ut hvordan er ståa i maskinen din ! hvis du ikke finner noe mer der, så må enten flasha biosen og/eller søke disken manuelt i biosen. Lenke til kommentar
Oxon_ Skrevet 14. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2003 Det er en IBM 123.5GB med 2mb chase den skal jo gi meg ca 123.5GB men både i partition magic viser den at den bare har 31.5GB?? det sies også i winXP install/partitions DEN ER NY!! hehe Lenke til kommentar
Oxon_ Skrevet 14. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2003 Hoved kortet er også nytt samt samtlige tilg i maskinen Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 På IBM disker pleier det å være en jumper som begrenser størrelsen til 32GB. Sjekk om denne er stilt inn riktig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå