Peccavi Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Når jeg skal ut å reise nå i sommer kommer jeg til å ta alt for mange bilder ift hva minnekorttet vil tåle, og det å ha masse minnekort er jo ikke særlig hensiktsmessig i lengden. Vet noen om det finnes noe harddisker jeg kan legge dette over på uten å måtte ha med hele PC utstyret på tur? Jeg har et Canon 40D og tar stort sett bare RAW ... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Er det ikke bare å ha med et par CF-kort? Eller er det penger eller plass du vil spare? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Har selv en WD 250GB 2.5" eksterndisk. Koster vel en del under tusen kroner for tiden. Så kan du hoppe innom en nettkafe og overføre bildene. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Hvis du har mer penger å brenne, eller er skeptisk til internett-kafeer, så kan du som meg, kjøpe en Jobo SPeactor eller noe lignende. Men du er langt i fra den første til å spørre. Denne tråden diskuterer dette i detalj. Tom Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Ser forresten at Tomsi42 har linket til en annen tråd med dette som tema, så vi stenger denne. Endret 6. juli 2008 av Aetius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg