FlowerEye Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Jeg har diskfregmatert og kjørt diskopprydding pluss en del annen opprydding (sletting, virusprogram osv..) på laptopen min nå, en med XP home edition. Problemet er bare det at jeg helst vil få den så ren og pen som mulig, uten å måtte formatere helt. Noen som har noen tips? Tenkte nemlig jeg skulle installere noe spillgreier slevom maskinen egentlig (mener jeg) ikke er helt optimal for den slags. Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 CCleaner er et godt program til opprydding. Etter installering går du på Valg og videre inn i innstillinger og fjerner haken ved "Bare slett midlertidige filer som er eldre enn 48 timer". Når du er ferdig med å rydde opp slår du av systemgjenoppretting. Deretter restarter du maskinen og slår på igjen systemgjenopprettingen igjen. Du må muligens opprette et nytt gjenopprettingspunkt. Alle de gamle punktene er nå slettet. Evt. høreklikk på C:\ og velg Egenskaper og Diskopprydding. Deretter "Flere Alternativer" og helt nederst kan du slette alle gjenopprettingspunktene untatt det siste. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 tar virusjekk med hijackthis og scan i sikkerhetsmodus med superantispyware Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå