Ferchie Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Hei, har i den siste tiden hatt problemer med min ps3. Det hele startet da jeg spilte MGS4 og det plutselig låste seg midt i spillet. Jeg prøvde å starte konsollen på nytt og starte spillet, men da ville ikke ps3'en lese av spillet. Jeg sendte da mail til cdon.com i tro om at det var spillet det var noe galt med, og fikk tilsendt et nytt spill i posten. Etter å ha spilt videre på spillet i vel 30 min skjer dette igjen. PS neker å spille av platen nå og det kommer bare opp et ikon i hjørnet med bilde av en BR-plate og et spørsmålstegn over den.. Kan det være at laseren har tatt kvelden på PS3'en? Er det også en mulighet for at den også har ødelagt platen til spillet? Takker for svar. Lenke til kommentar
Stalking Hawk Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Skulle tro det var blu-ray - drevet som svikter, ja. Det er vel den vanligste hardware-feilen med PS3 (etter viftestøy, men det går det an å leve med). Har du prøvd med flere spill/filmer? Om det er drevet, er det bare å levere den inn til rep, dessverre. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Men det er jo rart at den starter opp andre spill.. Prøvde gta IV, men det låste seg også litt, er usikker på om det var samme prblemet da jeg fortsatt kunne bevege niko rundt om kring selv om jeg ikke kunne gjøre noe.. Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 KASERNA MI! Tror kanskje at BR-drevet har tatt kveld ( sånn ca. nesten ). Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Men er det en mulighet for at den har ødelagt spillene i samme slengen også? Og om jeg skal levere den inn, skal jeg sende den inn via Elkjøp, eller skal jeg sende den rett til sony? Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Snakk med de på Elkjøp. Er vel egentlig ett fett hvor du leverer den, Elkjøp sender den vel til Sony uansett. Og ja, kan hende at PS3'en har føkka opp spillene også, se etter riper o.l. Om det ikke er riper elns, så er det ingenting å være redd for når det gjelder spillene. Lenke til kommentar
MST Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 De sendes ikke til Sony, men til Nordisk Film. Og blu-ray drevet ditt tar nok kvelden snart.. Skjedde samme med megog etterhvert tok den helt kvelden.. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Ok, men jeg lurer fortsatt på om den har ødelagt spillene? Og hva koster denne reparasjonen ca.? Lenke til kommentar
Dodgethis- Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 ikke no! Reklamasjon vettu;) Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Ok, takker for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå