Creowks Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg opplever at strålen deler seg i ny og ne. Det er nok ganske normalt, vil jeg tro. Er bare å justere litt, trekke huden litt mer tilbake, fram, klem litt, eller hva enn hjelper. Be han prøve seg fram... eller hjelp han Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Evt. bare sett deg og piss... værre er det ikke Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Hvis du ser "Jeg, meg og Irene" med Jim Carrey har du jo en annen løsning Det var bare så dagens Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Men setter seg rett og slett ned på et kne og sørger for at penis kommer under kanten! Også kommer do-lokket... Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Neida, ikke SÅ langt ned! Bare akkurat slik at ikke noe kommer utfor hehe Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Hva om det er så galt at det spruter oppover? Det var en bekjent som pissa seg i øret en gang, men jeg vet ikke hvilken sammenheng det var i. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Vel.. om du liker et bad som både lukter og er fult av urin så er det ikke noe galt i det. Jeg vil derimot tro at de fleste synes dette er noe ekkelt og uhygenisk. Hvorfor kompisen pissa deg i øret vil jeg egentlig heller ikke vite. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Han sa at kompisen pisset seg selv i øret... Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) Vel.. om du liker et bad som både lukter og er fult av urin så er det ikke noe galt i det. Jeg vil derimot tro at de fleste synes dette er noe ekkelt og uhygenisk. Hvorfor kompisen pissa deg i øret vil jeg egentlig heller ikke vite. Jeg mente ikke hva som er galt med det, men hva om det kommer oppover? Og han pissa ikke meg i øret, men seg selv. Jeg sa heller ikke at han var en kompis Edit: Skrivefeil Endret 11. juli 2008 av Zarac Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Ah, jeg var veldig trøtt på jobben igår, jeg beklager. Hmm, det slo meg ikke at den kan deles slik at strålen kommer oppover da jeg aldri har opplevd dette før! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg vet ikke om det var tilfelle. Kanskje han siktet på øret sitt. Dette var noe jeg hørte fra lillebroren hans og moren bekreftet det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå