bruker9842 Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Hei. En venn av meg har et problem, når han tisser deler strålen seg, så lurer han på hvorfor dette skjer? han har ikke piercing på penis eller noe slikt. Han er bekymret. Håper på svar. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Vel, du kan fortelle vennen din at det sikkert ikke er noe i veien med penisen hans, men hvis han er veldig bekymret kan han be en lege se på den. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) At han bør oppsøke lege om det bekymrer han, er nok et veldig godt råd. For øvrig sitter jeg her og humrer litt av den meget passende orddelingen i emnefeltet. EDIT: Passer ikke egentlig denne tråden langt bedre inn i helsekategorien? Endret 6. juli 2008 av Yoshi Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Tror det er normalt at man får den delinga, har skjedd meg av og til, men ikke hele tiden. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Prøv å trekke tilbake forhuden. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Vis han trekker tilbake forhuden så spruter det jo overalt. Han burde heller sjekke om han har forhuden onkelig over hode, kanskje "justere" litt. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Vis han trekker tilbake forhuden så spruter det jo overalt. Han burde heller sjekke om han har forhuden onkelig over hode, kanskje "justere" litt. I know. Men om han trekker tilbake forhuden finner vi ut hvor feilen ligger. Tipper det er en liten del av forhuden som er "limt" inntill andre siden av forhuden, sånn at det blir to hull :O I så fall burde det hjelpe å trekke forhuden tilbake og så foran igjen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Vis han trekker tilbake forhuden så spruter det jo overalt. Han burde heller sjekke om han har forhuden onkelig over hode, kanskje "justere" litt. Hæ? Nei... Det er jo bare lettere å styre strålen om man trekker forhuden tilbake. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Vis han trekker tilbake forhuden så spruter det jo overalt. - Det gjør det vel ikke. Vis det gjør det, er det noe feil med penisen deres Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Vis han trekker tilbake forhuden så spruter det jo overalt. - Det gjør det vel ikke. Vis det gjør det, er det noe feil med penisen deres Kanskje han har massevis av 'hull' i 'hodet' Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 har ikke noe med forhud å gjøre.. Skjer med meg av og til og (omskåret) Tror det kan ha noe med at det ligger rester av sperm elns inni der.. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 har ikke noe med forhud å gjøre..Skjer med meg av og til og (omskåret) Tror det kan ha noe med at det ligger rester av sperm elns inni der.. Vel, skjedde med meg en gang, og da hadde forhuden laget en liten vegg. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Er det bare om morgenen eller resten av dagen også? Kan bare være at enden på urinlederen er i litt ubalanse. Selv har jeg opplevd dette noen ganger om morgenen og det ender som regel opp i full panikk for å ikke søle for mye! Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Jeg tror ikke din venn skal være engstelig. Hvis du kunne gi meg alder på personen og om femomenet oppstår også når han har forhuden trukket tilbake samt om han har hatt det hele livet, ville det ha vært lettere å gi et kort svar. At din venn skyter med dobble piper trenger ikke være en varig deformasjon. Penisen er under hele livet i kontinuerlig men langsom forandring. Det samme er urinblærens evne til å lage trykk nok til å kvitte seg med urin. Men tenk deg en ordinær hageslange. det skal ikke til med mye press på åpningen for at den skyte dobble stråler. På samme måte kan man også manipulere hageslagen til å skyte en enkel stråle. Men legen er jo der, norsk velferd tilsier at han har all rett på å oppsøke legen sin med det som plager ham. Det kan jo tross alt være noe som kan fikses med en enkel prosedyre. Bestill en time, i mellomtiden kan han jo sitte ned å tisse. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Vis han trekker tilbake forhuden så spruter det jo overalt. Han burde heller sjekke om han har forhuden onkelig over hode, kanskje "justere" litt. Hæ? Nei... Det er jo bare lettere å styre strålen om man trekker forhuden tilbake. Det er det ikke det. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Er det bare om morgenen eller resten av dagen også? Kan bare være at enden på urinlederen er i litt ubalanse.Selv har jeg opplevd dette noen ganger om morgenen og det ender som regel opp i full panikk for å ikke søle for mye! Hva gjør man egentlig i en slik situasjon? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Men setter seg rett og slett ned på et kne og sørger for at penis kommer under kanten! Eller så lar man det stå til og tørker opp etter seg etterpå.. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Hvis du ser "Jeg, meg og Irene" med Jim Carrey har du jo en annen løsning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå