LøperFraVevelstad Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 hei, jeg spør rett fram: har dere gode tips for å bli god innen fotball? er psykisk stabilitet en klisje, eller er det noe i det? har dere øvelser man kan øve på for å bli eksepsjonelt god i fotball? hilsen 15 åring som har spilt 2 år fotball, men elsker det over alt på jord:P notat: jeg vil IKKE ha merknader for at jeg har laget mange tråder. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 spill fotball vær dag. det hjelper veldig mye. god kondis treger man også. du har laget veldig mange tråder om dette:p Lenke til kommentar
gaggy Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 lær deg å bruk begge ben, ved skudd og pasninger. ha det morsomt med fotballen og spill med venner. hvis du vil bli god og nå langt med fotballen er det viktige faktorer som spiller inn: - hvor voksen du er for alderen din - hvor stor lidenskap for fotballen du har - hvor stort naturlig talent du har - hvor mye pågangsmot du har, og ren vinnervilje. - hvis du er ateltisk, og liker å trene er dette selvsagt et stort pluss. men kos deg med fotballen, du kan ikke presse frem talent. skal egentlig komme av seg selv hvis det er skjebnen at du skal bli en god spiller... Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Jeg skal få et sinnsykt bra treningsprogram. Treneren min sa at om man prøver det i 3 måneder blir man avhengig. Jeg skal sjekke om det stemmer. Isåfall kan du få det. Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Jeg skal få et sinnsykt bra treningsprogram. Treneren min sa at om man prøver det i 3 måneder blir man avhengig. Jeg skal sjekke om det stemmer. Isåfall kan du få det. jævlig bra! tusen takk om jeg kan få det! Lenke til kommentar
Schnitzel Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Hvor på banen spiller du? Hva du trenger å trene på kommer litt ann på hvor du spiller Endret 6. juli 2008 av Schnitzel Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Hvor på banen spiller du? Hva du trenger å trene på kommer litt ann på hvor du spiller Ferdighetene som man bør ha er forskjellige fra posisjon til posisjon men allikevel bør man ha en viss grunn teknikk, og tilslag kommer godt med. Lenke til kommentar
Schnitzel Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Ja, såklart, men man trenger ikke like god teknikk som stopper som man trenger som kant f.eks. Han burde priotitere hva han skal øve på i forhold til hvor han spiller er bare det jeg sier.... Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Ja. Hvis du sikter til treningsprogrammet mitt så skal vistnok det være fantastisk uansett hvor du spiller men jeg har som sagt ikke fått det enda.. Lenke til kommentar
Schnitzel Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Nei, var ikke det jeg siktet til. Jeg bare spurte hvor han spilte, for det er vanskelig å gi tips når jeg ikke vet hvor han spiller, bare derfor jeg spurte:) Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 Hvor på banen spiller du? Hva du trenger å trene på kommer litt ann på hvor du spiller jeg har god kondisjon, så jeg identifiserer meg på høyre midtbane Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 jeg har god kondisjon, så jeg identifiserer meg på høyre midtbaneSpiller der du spiller men foretrekker ving/offensiv midtbane. Du sa ikke om du spilte deffensivt, offensivt eller sentral men som sentral eller offensiv midtbane er det viktig med teknikk, kondisjon, gode pasninger, og overblikk. Godt skuddben kommer godt med, men ferdighetene ovenfor er de mest nødvendige. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg skal få et sinnsykt bra treningsprogram. Treneren min sa at om man prøver det i 3 måneder blir man avhengig. Jeg skal sjekke om det stemmer. Isåfall kan du få det. wow noe jeg også vil ha? Fått takk i? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå