MrUrge Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Yoyo Hørte at det er en hai som er veldig sjelden, finnes 4-5 stk av den utenfor Australia eller no. Og at den er verdens største vesen, 75 - 115 fot lang. Har søkte på bilder på google, men fant bare ett eller 2 som så ekte ut, resten er bare fake. Men jeg lurer altså på om denne haien virkelig er ekte.. Bilde 1, Bilde 2, Bilde 3 Endret 5. juli 2008 av MrUrge Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Den er ekte, men utdødd i 1,5 mill år eller noe sånt. Så, nei, det finnes ikke 4-5 utenfor australia. http://en.wikipedia.org/wiki/Megalodon Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Det bildet som du antar som ikke er feigt, er vell bilde 2? Det kan være gips-avstøpning Egentlig tviler jeg på at disse vesene finnes, siden da har vi hørt mye mer om de i media. En hai på denne størrelsen, hjelp meg Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Blåkvalen er forresten ganske stor, og den lever definitivt framleis. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Det kan være gips-avstøpning Det bildet nummer to er nok tannfossiler arrangert slik de mener de satt i gapet på haien. Tennene er nemlig det eneste som blir fossiler på haien. De har ikke bein i kroppen annet enn i tennene nemlig. De andre harde delene består av brusk. Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Det kan være gips-avstøpning Det bildet nummer to er nok tannfossiler arrangert slik de mener de satt i gapet på haien. Tennene er nemlig det eneste som blir fossiler på haien. De har ikke bein i kroppen annet enn i tennene nemlig. De andre harde delene består av brusk. Okei. Haier er spennende vesener (: Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 Syns bilde 1 også så ganske ekte ut jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå