Upsaker Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 God ettermiddag. Siden jeg sitter og kjeder meg ihjel på flyplassen i Miami tenkte jeg at jeg kunne slenge ut et lite bilde fra ferien. Dette er krypinnet jeg har levd på i to uker, men det blir nok godt å sette beina i hjemlandet. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Først og fremst burde du lastet opp bildet her, og ikke linke til en ekstern server. Fargene og linjene ser bra ut, bortsett fra solsengen til høyre. Ryggen burde vært lagt ned på den. Da hadde det, i mine øyne blitt et mer artig spill. Nå stjeler den litt av utsikten. Ellers syns jeg alt burde vært skarpt her, noe det ikke er. Greit bladene på palmen ser ut for å vaie litt i en svak bris, men det gjør ingenting. Som sagt, fargene er bra, liker det, men litt småplukk kunne gjort det bedre. Håper du har hatt en fin tur Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Severdig bilde, på en måte...dvs fanger oppmerksomheten i mer enn den 'gyldne grense' på 3 sek slik bilder uinteressante bilder ikke gjør. Men endel ting å peke på. Er igrunn mye enig med det Carny skriver. Mangelen på stativ er til å ta å føle på Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Ja, jeg ser også en del småplukk, men vet ikke helt hva jeg synes om dem. På den ene siden er jeg enig med ovenfor stående kommentarer i at et slik bilde bør være teknisk perfekt. Dvs total skarphet, linjer som perfekt fortsetter og ingen brudd som forstyrrer. Type stilistisk lifestyle-reklame, eller Better Homes estetikk. På den annen side kan man se på det som et like stilistisk reportasjefoto. Men det er frigjort fra samme krav til perfeksjon. Det blir litt som å se bildet som det bildet man ønsker å se, for det kan fungere begge veier for meg. Men jeg tror jeg hadde gledet meg mest over en teknisk perfekt versjon av den første typen. Men det fungerer også andre veien. Ganske brukbart også. Litt merkelig at hele tre (?) erfarne forummedlemmer velger å linke til bilder i dag, men jeg tror jeg skjønner hvorfor i dette tilfellet. Kan det ha noe med det å befinne seg på en flyplass å gjøre? Og at bildet allerede lå på flickr? Bytter det ut med et vedlegg når du kommer hjem da, tipper jeg Endret 6. juli 2008 av PMnormal Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) gadd ikke lese alt(tiden), men det hadde vert kult vist stolryggene hadde gåt oppover ett hakk fra høyre til venstre. ser at nen av stolene gjør det allerede. veldi fint bilde, men kunst er det kansje ikke. om dette er et "krypinn" du leier så kan du gi en kopi av bildet til de som leier det ut. hadde gjort seg i brosjyren det der(?) edit: sory, men nå virket det kansje som om jeg rakket ned på deg/bilde? det var ikke meningen. jeg likte bildet godt, jeg Endret 6. juli 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Pent og stemningsfullt. Fraværet av liv gir meg en følelse av uro. Akkurat som om det har skjedd noe grusomt på et av rommene. Dette bildet hadde blitt jævlig tøft med et regissert drap i motivets bakgrunn. En blodig hånd på den glassdøra for eksempel. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Først og fremst burde du lastet opp bildet her, og ikke linke til en ekstern server. Fargene og linjene ser bra ut, bortsett fra solsengen til høyre. Ryggen burde vært lagt ned på den. Da hadde det, i mine øyne blitt et mer artig spill. Nå stjeler den litt av utsikten. Ellers syns jeg alt burde vært skarpt her, noe det ikke er. Greit bladene på palmen ser ut for å vaie litt i en svak bris, men det gjør ingenting. Som sagt, fargene er bra, liker det, men litt småplukk kunne gjort det bedre. Håper du har hatt en fin tur La ikke merke til ryggene på solsengene før nå, men det var litt artig. Litt av grunnen til at jeg la det ut var fordi jeg trodde det var skarpt, men det var på laptopen jeg hadde med meg. Da jeg kom hjem til macen ser jeg noe annet. Ja, jeg ser også en del småplukk, men vet ikke helt hva jeg synes om dem. På den ene siden er jeg enig med ovenfor stående kommentarer i at et slik bilde bør være teknisk perfekt. Dvs total skarphet, linjer som perfekt fortsetter og ingen brudd som forstyrrer. Type stilistisk lifestyle-reklame, eller Better Homes estetikk. På den annen side kan man se på det som et like stilistisk reportasjefoto. Men det er frigjort fra samme krav til perfeksjon. Det blir litt som å se bildet som det bildet man ønsker å se, for det kan fungere begge veier for meg. Men jeg tror jeg hadde gledet meg mest over en teknisk perfekt versjon av den første typen. Men det fungerer også andre veien. Ganske brukbart også. Litt merkelig at hele tre (?) erfarne forummedlemmer velger å linke til bilder i dag, men jeg tror jeg skjønner hvorfor i dette tilfellet. Kan det ha noe med det å befinne seg på en flyplass å gjøre? Og at bildet allerede lå på flickr? Bytter det ut med et vedlegg når du kommer hjem da, tipper jeg Sorry, men har aldri lasta opp bilder på forumet. Ser ikke helt poenget da det er større sannsynlighet for at jeg sletter det fra vedleggene enn fra flickr. Enkelt og gjøre det på den måten også. Uansett, takk for kommentarer. Skal se om jeg får ut noen til etter hvert. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Kom gjerne med mer, for jeg synes absolutt at dette bildet hadde noe for seg. Vi har forresten hatt en så omfattende diskusjon om dette med linking nå, at det må sees på som et ferdig diskutert emne. Så for fremtiden må du legge dem ut som vedlegg. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Kom gjerne med mer, for jeg synes absolutt at dette bildet hadde noe for seg. Vi har forresten hatt en så omfattende diskusjon om dette med linking nå, at det må sees på som et ferdig diskutert emne. Så for fremtiden må du legge dem ut som vedlegg. I know, I know. It's the ruuules. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå