Gjest Guest_anon_* Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Jeg vet ikke helt hvorfor jeg skriver dette, men jeg må bare få det ut. Det er nettopp slutt mellom meg og kjærsten etter nesten 2 år sammen. Hun slo opp, grunnen var at "det gikk bare ikke lenger". Vi hadde det utrolig bra sammen, slik som jeg så det, og hun var den perfekte kjæreste. Dette er nå 3 uker siden. Jeg er langt i fra over henne, jeg tenker på henne hele tiden, hver dag. Jeg er ekstremt deppa og vil rett og slett bare dø. Vi har mange felles venner (som forøvrig er mine eneste venner), og de sier hun fremdeles er kjempeglad i meg. Men for noen dager siden var jeg innom bloggen hennes, der hadde hun fjernet alle spor etter meg og hadde begynt og oppføre seg som om hun hadde vært singel lenge. Da jeg begynte å lese så jeg at hun allerede hadde begynt å rote med en annen fyr. I tillegg hadde hun møtt alle vennene mine/våre i byen, og jeg hadde ikke hørt noe om at de skulle treffes hele gjengen. Nå sitter jeg her, singel, uten venner og jeg har nettopp funnet ut at jobben jeg har, ikke passer for meg likevel, etter 3 års utdannelse for dette yrket. Jeg har allerede prøvd å ta livet av meg, og har planer om å fullføre det. Som sagt, jeg vet ikke helt hvorfor jeg poster dette her, men det hjalp litt å skrive det ned. takk Lenke til kommentar
Gjest Guest_bob_* Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Jeg vet ikke helt hvorfor jeg skriver dette, men jeg må bare få det ut. Det er nettopp slutt mellom meg og kjærsten etter nesten 2 år sammen. Hun slo opp, grunnen var at "det gikk bare ikke lenger". Vi hadde det utrolig bra sammen, slik som jeg så det, og hun var den perfekte kjæreste. Dette er nå 3 uker siden. Jeg er langt i fra over henne, jeg tenker på henne hele tiden, hver dag. Jeg er ekstremt deppa og vil rett og slett bare dø. Vi har mange felles venner (som forøvrig er mine eneste venner), og de sier hun fremdeles er kjempeglad i meg. Men for noen dager siden var jeg innom bloggen hennes, der hadde hun fjernet alle spor etter meg og hadde begynt og oppføre seg som om hun hadde vært singel lenge. Da jeg begynte å lese så jeg at hun allerede hadde begynt å rote med en annen fyr. I tillegg hadde hun møtt alle vennene mine/våre i byen, og jeg hadde ikke hørt noe om at de skulle treffes hele gjengen. Nå sitter jeg her, singel, uten venner og jeg har nettopp funnet ut at jobben jeg har, ikke passer for meg likevel, etter 3 års utdannelse for dette yrket. Jeg har allerede prøvd å ta livet av meg, og har planer om å fullføre det. Som sagt, jeg vet ikke helt hvorfor jeg poster dette her, men det hjalp litt å skrive det ned. takk Jeg ble også dumpa av eksen mi, vi hadde også flere felles venner, men det ser ut som om disse "vennene" mine heller vil være med henne, jeg har nesten ikke hatt kontakt med verken henne eller disse "vennene" mine siden hun slo opp. De første dagene sa alle "hun er fortsatt glad i deg", "det går bra dette", "du er verdens kuleste person, du kommer over det" og slike ting. Piss. Jeg var dritlang nede en stund, og fortsatt depper jeg litt hvis jeg tilfeldigvis treffer på henne på gata eller noe. Heldigvis har jeg flere skikkelige venner som ikkje kjenner eksen min i det hele tatt. Ivertfall, IKKE ta livet ditt. Det løser ingenting. Du må bare være sterk og drite i henne, og disse personene. Det er jo de som er problemet, ikke du? Husk at du er mann, hun er bare ei jente, de er ikke koblet likt som oss og de vet ikke alltid sitt eget beste. Ikke verdt å kaste vekk livet ditt på. Vil hun ikke ha deg så er det hennes problem. Jeg skal love deg at neste jenten du finner er ti ganger bedre, man lærer jo av sine feil. Kanskje du kan starte på en ny utdannelse? Komme deg på en ny skole og nytt miljø? En kan vel gå 8 år eller noe på lånekassa hvis jeg ikke har skjønt helt feil? Lenke til kommentar
Thantophobia Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 3 uker er ikke så lang tid. Bare hold ut, og du vil garantert få det bedre! Lenke til kommentar
amelbye Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 3 uker er ikke så lang tid. Bare hold ut, og du vil garantert få det bedre! Helt sant. Har du vært sammen med noen to år, tar det nok minst noen måneder å komme seg helt over det. Frem til da er det bare å holde ut. Husk at det er ikke så ille å være lei seg. Det er faktisk helt greit klarer du å tenke sånn, går det over mye fortere. Det går også ann å se noen triste filmer og virkelig oppleve og føle på hvordan det er å være lei seg. Jeg kjenner jenter som gjør det av og til når de trenger en utblåsning. Det går mye lettere og fortere over hvis du ikke motsetter deg dine egne følelser. Ikke ta det personlig om eksen 'stjeler' vennene dine. Bare ring dem og si at du er hypp på å være sammen med dem, men uten at eksen din er der, hvis du ikke føler for å omgås henne. De kommer til å forstå det hvis de veit hvilken situasjon du er i. Lenke til kommentar
Xtend Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Du skal altså la ei billig sklie ta knekken på deg?? Skjerp deg gutt! Ingen damer er verdt å ta livet sitt for, faen heller! Stram deg opp og kom deg ut, nyt livet og du treffer garantert ei ny dame, og da blir den gamle like betydningsfull som en fjert i en orkan. En skikkelig kjærlighetssorg er til tider fryktelig tøft, men du kommer over det! For 15 år siden ble jeg dumpa av min daværende samboer og hun jeg trodde var min livs kjærlighet, og jeg var forferdelig langt nede. Jeg vurderte også å sluke pilleglasset, men ikke faen om ei dame skulle få ødelegge meg! Siden traff jeg min kone, vi har nå holdt sammen i 11 år og for 20 mnd. ble vi foreldre for første (og siste!) gang til ei nydelig datter. Ikke gi opp, selvom det kan se mørkt ut. Du treffer garantert kvinnen i ditt liv. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Får å si det slik, jeg vet hvordan det er å bli dumet med den vanlige "det går ikke lenger" WTF?? Bullshit sier jeg. Anyway, dette kommer til å ta tid å komme seg over henne og det var utrolig synd med jobben, men det er bare å søke videre. Ang det med venner, nå vet jeg ikke om disse fellesvenner er drikkevenner eller venner man kan reise med, finne på andre ting en bare drikking fredags og lørdagskvelder, disse er ikke noe å samle på. Lenke til kommentar
Blindgate Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 jeg vet hvordan det er å bli dumpet med den vanlige "det går ikke lenger" WTF?? Bullshit sier jeg. Du får nesten forklare hva som er bullshit med det. Lenke til kommentar
Skamkvist Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Det kommer til å bli bedre etter en stund, tre uker er ikke spesielt lang tid... Grunnen til at hun oppfører seg som hun har vært singel lenge er sannsynligvis at hun har tenkt på å gjøre det slutt i lang tid, og psykisk avsluttet forholdet for noen måneder siden. Men folk har overlevd verre ting enn kjærlighetssorg, så det går nok bra:) Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 jeg vet hvordan det er å bli dumpet med den vanlige "det går ikke lenger" WTF?? Bullshit sier jeg. Du får nesten forklare hva som er bullshit med det. Hva som er bullshit med det??? Det er når damen sier at hun elsker deg for så å si at "Det går ikke lenger" neste dag. Det er bullshit det. Lenke til kommentar
Blindgate Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 jeg vet hvordan det er å bli dumpet med den vanlige "det går ikke lenger" WTF?? Bullshit sier jeg. Du får nesten forklare hva som er bullshit med det. Hva som er bullshit med det??? Det er når damen sier at hun elsker deg for så å si at "Det går ikke lenger" neste dag. Det er bullshit det. Jeg kunne ikke vite at hun dagen i forveien hadde sagt at hun elsker deg, men da er jo saken grei. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Hvorfor prøve å ta livet av seg selv? det finnes ei her i verden som er skapt for deg. jeg tor det finnes ei for alle. jeg har funnet hun jeg vil ha resten av livet hvilken utdannelse har du tatt da som du ikke kan ha nå og du angrer på ? hvorfor angrer du på det ? rett og slett, hva er galt med jobben du har ? Lenke til kommentar
fgr Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 alle har dårlige perioder i livet. et brudd kan gjøre mye med et menneske og sette deg helt ut. det er sånt man bare må komme seg igjennom, så kan det bare gå en vei og det er oppover mot toppen. og det med jobb, 40-50% av alle nordmenn angrer på utdannelsen de har tatt, så du er heller ikke alene på det punktet cheer up mate, dette går bra etterhvert. Lenke til kommentar
enator Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 et brudd gjør vondt, om det så er en arm eller en dame. men alle brudd går over... hold ut gubbe det kommer fler på veien mot rikdom;) men som de over meg skriver, ingen vits og ta ditt liv for ei dame. kom deg ut og ta en skikkelig utblåsning av agresjon og triste tanker så skal du se at det blir litt lysere. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Beste måten å komme seg over sånt på er å gjøre ting som DU ønsker. Er du kunstnerisk av deg? Skriv en sang eller mal et bilde eller noe. Sånt fører til personlig utvikling og vekst og styrker deg selv som person. Og vips så er du over dette Hadde dette vært meg så hadde jeg brutt kontakten fullstendig med både henne og vennene. Så hun forstår at du ikke tar dette lett. Skaff deg nye venner og hold deg til dem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Uansett hvor vanskelig det er; kutt all kontakt. Slett henne fra MSN, tlf, facebook osv. Fjern alt som minner deg om henne. Ole Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Du tar ikke livet av deg på grunn av en annen person. Etter hvert vil du komme deg opp igjen. Bruk tiden din på hobbyer, og få tiden til å gå. Dersom du bare isolerer deg og tenker, går det bare enda verre. Derfor bør du gjøre hva som helst for å få tiden til passere. Endret 10. juli 2008 av member-101642 Lenke til kommentar
Gjest Anon_trådstarter Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Må nesten takke folket her inne for all hjelp, dere har støttet meg igjennom en virkelig tøff periode, men nå er jeg helt over dette tullet. Det hjalp med ferie fra jobben i noen uker, nå vil jeg faktisk tilbake på jobb for å møte kolleger og alle de morsomme opplevelsene ute på oppdrag (elektriker). Har også truffet ei fin jente, er vel så og si sammen nå, er kjempefornøyd med henne, og følelsen av å være nyforelsket er fantastisk! En ting som fortsatt ikke er helt 100% er da alle vennene mine. De er fortsatt bestevenn med exen min, men også med meg. Så hver gang vi har vennekveld eller finner på noe sammen, er hun der. Egentlig ganske irriterende, men overlever. Har faktisk utviklet hat for exen min, er vel ikke så bra det, men nå ser jeg hvor forskjellige vi var i slutten uansett. Er faktisk flau over å ha vært sammen med henne. Men igjen, takk for støtten! Hadde ikke klart meg uten deres positivew tilbakemeldinger og hjelp! Fortsett slik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå