TheOats Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Lurer på om noen vet hvilke spill (eller programmer) som støtter flere prosessor kjerner? Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Det lurer jeg også på. Har en 4kjerners prosessor, men etter det jeg vet så er det nesten ingen spill som bruker mer enn 2. Lenke til kommentar
bjerkman Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Alan Wake Bioshock Company of Heroes Crysis Far Cry 2 Half-life 2: Episode 2 Hellgate: London Lost Planet Microsft Flight Sim X Portal Rainbow Six Vegas Source Engine Splinter Cell Double Agent STALKER Stranglehold Supreme Commander Unreal Engine 3 Unreal Tournament 3 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Mass Effect Age of Conan World of Warcraft Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Kult, flere? Noen programmer som bruker flere kjerner? (utenom vista) Lenke til kommentar
bjerkman Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Kult, flere? Noen programmer som bruker flere kjerner? (utenom vista) Photoshop. Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Sins of a Solar Empire... ...hehe, spillt det nå i flere timer. På tide jeg legger meg. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Kult, flere? Noen programmer som bruker flere kjerner? (utenom vista) Photoshop. Den støtten den har suger mildt sagt, håper det bedrer seg til cs4. Lenke til kommentar
bazxlckjv aeoif34wedjifoxj Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Football Manager-serien støtter det, så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
maN1C Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg har hørt at foreløpig er det bare kommende Far Cry 2 støtter 4 kjerner. Lenke til kommentar
Ascorius Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Ja, det er nok ikke mange spill som tar i bruk firekjerners-cpu. Faktisk noen spill som yter dårligere under quadcore enn dualcore. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Nei, da er snakk om at hastigheten er lavere, altså antall MHz. Lenke til kommentar
Ascorius Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Nei, da er snakk om at hastigheten er lavere, altså antall MHz. Du har rett, jeg uttalte meg uklart. Slik som det er nå, så betaler du unødvendig mye for en quadcore med samme kjernefrekvens som en dualcore, så til gaming er det nok best å kjøre dualcore med tanke på pris. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Mass EffectAge of Conan World of Warcraft Age of Conan kjører nesten utelukkende på en kjerne og tviler på at World of Warcraft støtter flere enn 2 kjerne siden det er så gammelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå