Skribenten_ Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 kan man ta meg seg følgende varer i bagasjen, da tenker jeg ikke på håndbagasje, men vandelig bagasje. det jeg tenker på er ting som smertestillend tabletter, krem mot eksem, omega3 piller og andre vitamin tilskudd. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Ja, det er så vidt jeg vet ikke noen begrensninger på hva du ikke kan ta med på bagasjen du sjekker inn. Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 Ja, det er så vidt jeg vet ikke noen begrensninger på hva du ikke kan ta med på bagasjen du sjekker inn. tenkte kanskje at vaktene ville syns det var rart vis de så at det lå masse piller og omega3 og Bvitamin og sånt i baggen. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Neida, det er ikke noe problem å få med slikt i bagasjen som du ikke tar med som håndbagasje. Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 smertestillend tabletter Hvis du skal til utlandet og virkestoffet står på narkotikalisten så burde du ta deg en tur på apoteket og få en schengen attest så du ikke ender opp med en saftig bot når du skal hjem igjen Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Det høres ikke ut som om dette skulle være noe problem. Daglig blir et par bager på Gardermoen åpnet opp, du vil da bli ropt opp og får være pakke opp selv med to vektere til stede. Noen tabletter ser ikke skummelt ut! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 skal du ta med medisin til utlandet anbefales det at du har disse i orginalembalasjen. litt avhengig av hvor mange du har med kan det være greit å skaffe dokumentasjon fra fastlegen din på at det er medisiner du må ha med deg. (det siste er selvfølgelig avhengig av hvor du skal reise). Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 men hva med om det er snakk om omega3 piller og litt kost tilskudd i form av vitaminer. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Hold det i originalemballasje så er du sikker på at det ikke blir noe bråk. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Hvorfor tar terrorister egentlig med sprengstoff med på flyet, kan de ikke bare legge det i bagasjen som sjekkes inn, stille den etter en timer slik at den sprenger i lufta. Må da være lettere det enn å ta det med gjennom sikkerhetskontrollen. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 All baggasje som sjekkes inn blir gjennomlyst på samme måte som håndbaggasje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå