Xifi Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Heisann, jeg skal kjøpe ett nytt skjermkort siden det gamle kortet er litt ute og kjører. Jeg kom fram til denne eller denne. Hva er forskjellen og hvilket burde jeg kjøpe? Eller vet om du vet om et kort som er ca like bra og i lik prisklasse som jeg heller burde kjøpe vennligst send en link :] Lenke til kommentar
Merko Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=355990 Bedre, billigere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Heisann, jeg skal kjøpe ett nytt skjermkort siden det gamle kortet er litt ute og kjører. Jeg kom fram til denne eller denne. Hva er forskjellen og hvilket burde jeg kjøpe? Eller vet om du vet om et kort som er ca like bra og i lik prisklasse som jeg heller burde kjøpe vennligst send en link :] "TOP" modell navnet til Asus blir betegnet for et fabrikk overklokket kort som har litt høyre mhz på core og minne. Det står på hjemmesiden til Asus at det er en 11-12% overklokket i forhold til den vanlige modelen. legger til en link. Klikk her! Vis du ikke selv ønsker og klokke opp kortet ditt men ønsker litt ekstra kraft så er "top" kortet det du skal kjøpe, er nok litt forskjell. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Gå for 4870 fremfor 9800GTX, som Merkoen sier er det både billigere og bedre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Gå for 4870 fremfor 9800GTX, som Merkoen sier er det både billigere og bedre Er et bra valg 4870. vet ikke om du har SLI eller crossfire på pc-en din. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 takker for svar, kan hende jeg går for radeon kortet framfor geforce, takker for svar :] Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Eller spare virkelig mye penger og gå for et 4850 - selv det knekker 9800GTX - til nesten halv pris. http://www.legionhardware.com/document.php?id=755&p=8 Edit: Og den testen er med de aller første driverene til 48x0 - med de siste driverene er forskjellen større. Endret 5. juli 2008 av PerUlv2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå