brage_sk Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Hei. Som så utrolig mange før meg har jeg også bestemt meg for å kjøpe en PC. Det jeg hadde tenkt var å bruke rundt 6-7 høvdinger. Jeg har lest rundt på forumet og menere jeg har kommet til en bra konklusjon. https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=76986 Kan P5Q pro kjøre CF? Og ellers om alt passer sammen, er det noe jeg burde bytte ut? Tusen hjertelig takk.. MVH Brage Lenke til kommentar
Lasse Ma Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Hei. Som så utrolig mange før meg har jeg også bestemt meg for å kjøpe en PC. Det jeg hadde tenkt var å bruke rundt 6-7 høvdinger. Jeg har lest rundt på forumet og menere jeg har kommet til en bra konklusjon. https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=76986 Kan P5Q pro kjøre CF? Og ellers om alt passer sammen, er det noe jeg burde bytte ut? Tusen hjertelig takk.. MVH Brage Helt kurant oppsett det der, mye mann får for pengene om dagen! Crossfire kan kjøres på det hovedkortet. Jeg ville kanskje kjøpt den tredjeparts Cpu-kjøler med tanke på bråk og evt. overklokking. Lenke til kommentar
trettifire Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Enig med han over. Du får også klemt inn en halvbra blue-ray spiller til 860 kroner om dagen . Koble til LCD-TV og god stemning! Lenke til kommentar
brage_sk Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 Så i det hele så er det nesten bare å bestille? Lasse Ma, tredjeparts Cpu-kjøler. Er det vanskelig å installere en? Lenke til kommentar
trettifire Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Så i det hele så er det nesten bare å bestille? Lasse Ma, tredjeparts Cpu-kjøler. Er det vanskelig å installere en? Nei, det er ikke noe stress. Så lenge du kan montere resten så skal du klare å montere kjøler. Forsikre deg om at du tar kjølepasta mellom kjøler og CPU, så skal det gå helt fint. Thermaltake Ultra 120 Extreme + en MIST vifte så er du godt og vel i mål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå