Gå til innhold

Jenter med hår på armene


Anbefalte innlegg

Jeg legger kjapt merke til det, i hvert fall. Enda mer flatterende er det med dunhår på korsryggen, gjerne som krydder over en herlig tribal formet som et hjerte eller tilsvarende.

Jeg skulle akkurat til å nevne det.

 

Hår på korsryggen og armene er kanskje naturlig, akkurat som svettelukt og dårlig ånde (det er jo ikke naturlig at vi skal pusse tennene), men det er faen usexy som fy. Når damer napper øyenbryn, og fjerner hår på bena; fitta; under armene osv, så klarer de å ta armene òg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Huff her var det mange meninger=P

 

Det går alltid ann å bleke hårene.Ikke alle jenter kan det heller,for eksempel de med mørkere hud. Kjenner noen indiske jenter og de sier at det er et helvete for dem. De har veldig masse hår på armene+at de er ganske mørke,men kan ikke bleke de. Så den eneste løsningen er nok å fjerne de helt.

 

Synes det er for drøyt egentlig at en jente må barbere hårene på armene,men det er nok min mening.

Endret av Mai
Lenke til kommentar

Vel, forskjellige jenter vil ha forskjellige gutter og omvendt. Jeg har en følelse av at Loveless vil ha gutter med holdninger som Loeve like lite som gutter som Loeve vil ha jenter med hår på armene, som Loveless.

 

...det er ekkelt og betyr som oftest at en er grisete og ignorant.

Grisete? Jeg vil heller ha en jente som er opptatt av å spise sunt og å holde seg i form enn en som er avhengig av å barbere armene sine for å føle seg vel.

Ignorant? Jeg har en følelse av at noen som er så opptatt av utseendet sitt som de på det ekstremt høye nivået du beskriver verken har så mye tid eller interesse av å studere kvantefysikk for å si det slik. Hmm nå er jeg fordomsfull, men det får gå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...