Gå til innhold

Jenter med hår på armene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Gjør meg absolutt ikke noe dersom dama har sånn smått dunete hender og dersom hu skal begynne å vokse bort det, så er det gjort. Hår gjør seg mer resistente og blir stivere etter hvert, så med mindre det vises godt, så er det ikke noen vits i å ta det.

Men husker ei på ungdomsskolen som hadde skikkelig sorte hår på armene som jeg hele tiden nappa i når jeg gikk forbi.. Hu ble temmelig sur da men. :whistle:

Lenke til kommentar
Er mange damer som vokser det bort. Ser bedre ut :)

 

Vet du nå hva. Vi shaver allerede legger, armhuler, frisserer nedentil, napper øyenbryn, fixer øyenvipper ++, blir det mer hårarbeid nå så nekter jeg plent. Vi stammer fra aper og evolusjonen er ikke komplett. Jeg er hårete for faen, og det er helt naturlig.

Glad jeg er gutt :) . Eneste jeg trenger å tenke på er trynet (tar 1 minutt i uka å fikse), øyenbrynene (må nappe litt en gang i måneden) og stusse meg nedentil (ca hver 2-3 måned).

Jøss, så lenge mellom hver gang ja :p

Har ikke så kraftig hårvekst der nede. Bryr meg heller ikke om å ha det kort hele tiden siden jeg ikke har et aktivt seksualliv.

Lenke til kommentar
Er mange damer som vokser det bort. Ser bedre ut :)

 

Vet du nå hva. Vi shaver allerede legger, armhuler, frisserer nedentil, napper øyenbryn, fixer øyenvipper ++, blir det mer hårarbeid nå så nekter jeg plent. Vi stammer fra aper og evolusjonen er ikke komplett. Jeg er hårete for faen, og det er helt naturlig.

 

 

Hva med hår på lårene?

 

Jeg tenker da på "usynlig", hvitt håt som man nesten bare merker ved å ta på låret?

Skal jenter fjerne det også?

 

Kom gjerne med synspunkter (gutter og jenter)

 

 

Det skal virkelig ikke være lett å være jente :ermm: . Jeg syns egentlig ordene til Skilpadde var ganske greie. Vi skal liksom ha et liv bortsett fra å fjerne hår hele dagen.

 

 

Vel, å være jente er ikke værre enn hva en gjør det til.

Jeg har hår på lårene, sånn lyst dun-hår som man bare kjenner ved å ta på lårene. Det nekter jeg å ta vekk!! Hvis en gutt hadde kalt meg ekkel pga. det, javel, da sier det mer om gutten enn om meg:)

Lenke til kommentar

Den dagen alle vi gutter må glattbarbere rumpen for å ha sjans på jenter synes jeg vi kan begynne å kreve noe, ikke før. Kjæresten min er seriøst for fantastisk til at hvor mye hår hun har på armene/leggene/mellom tærne eller whatever har noe å si.

Lenke til kommentar
Synlige hår på armene, sorte eller ikke, er 100% no-no og ødelegger enhver deal. Gir faen i om dere prøver å dolle det bort ved å kalle det "dun", det er ekkelt og betyr som oftest at en er grisete og ignorant.

 

haha! Med ditt syn kommer du aldri til å få deg ei jente med litt under topplokket:P :rofl:

Lenke til kommentar

Du er antageligvis langt unna det ekstremt høye nivået jeg holder uansett, så jeg forventer ikke at du skal kunne sette deg inn i situasjonen min. Det er sikkert greit med hår på armene for slameterene på bunnen, men det passer ikke playboy-livsstilen min.

Lenke til kommentar

XD.jpg

Du er antageligvis langt unna det ekstremt høye nivået jeg holder uansett, så jeg forventer ikke at du skal kunne sette deg inn i situasjonen min. Det er sikkert greit med hår på armene for slameterene på bunnen, men det passer ikke playboy-livsstilen min.

Lenke til kommentar
Jeg synst hår, uansett hvor det er (uten om hodet og øyenbryn) er ekkelt.. jeg fjerner alt som kan fjernes.. hehe : )

 

....regner med at du er ei jente:P

 

Kan være enig at mye hårvekst kan være sjenerende...Men å fjerne alt som er på andre steder på kroppen enn hodet, er ikke det litt overdriving?

Endret av Pus_1808
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...