Gå til innhold

Jenter med hår på armene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hæhæ, alle har jo hår på armene. Mine er blonde og syns ikke med mindre du studerer nøye.

 

Ja. Alle har da hår på armene ... Er bare på noen det er litt mer synlig.

Vet at jenter "skal" fjerne hår på beina, men visste ikke at det er nærmest ett krav at armer er frie for hår òg.

Lenke til kommentar
Er mange damer som vokser det bort. Ser bedre ut :)

 

Vet du nå hva. Vi shaver allerede legger, armhuler, frisserer nedentil, napper øyenbryn, fixer øyenvipper ++, blir det mer hårarbeid nå så nekter jeg plent. Vi stammer fra aper og evolusjonen er ikke komplett. Jeg er hårete for faen, og det er helt naturlig.

Lenke til kommentar
Er mange damer som vokser det bort. Ser bedre ut :)

 

Vet du nå hva. Vi shaver allerede legger, armhuler, frisserer nedentil, napper øyenbryn, fixer øyenvipper ++, blir det mer hårarbeid nå så nekter jeg plent. Vi stammer fra aper og evolusjonen er ikke komplett. Jeg er hårete for faen, og det er helt naturlig.

Glad jeg er gutt :) . Eneste jeg trenger å tenke på er trynet (tar 1 minutt i uka å fikse), øyenbrynene (må nappe litt en gang i måneden) og stusse meg nedentil (ca hver 2-3 måned).

Lenke til kommentar
Er mange damer som vokser det bort. Ser bedre ut :)

 

Vet du nå hva. Vi shaver allerede legger, armhuler, frisserer nedentil, napper øyenbryn, fixer øyenvipper ++, blir det mer hårarbeid nå så nekter jeg plent. Vi stammer fra aper og evolusjonen er ikke komplett. Jeg er hårete for faen, og det er helt naturlig.

Glad jeg er gutt :) . Eneste jeg trenger å tenke på er trynet (tar 1 minutt i uka å fikse), øyenbrynene (må nappe litt en gang i måneden) og stusse meg nedentil (ca hver 2-3 måned).

Jøss, så lenge mellom hver gang ja :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...