anaconda Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Hva synes gutter om det? Selv synes jeg det ekkelt. En jente på jobb har det. Æsj... Lenke til kommentar
M-J Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 bryr jeg meg lite om gitt! Lenke til kommentar
Choloz Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 er det snakk om usynlig "dun" pels, eller stikkende svarte hår? Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Så lenge det ikke er sorte, godt synlige hår, gjør det meg ikke så mye. Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Det er snakk om stikkende svarte hår! Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Har også sett jenter med godt markerte hår, jeg føler det blir litt feil på en jente. Men noen liker det sikkert.. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 kinnskjegg er best da. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Hæhæ, alle har jo hår på armene. Mine er blonde og syns ikke med mindre du studerer nøye. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Helst ikke, har ikke så mye hår på armene selv. Er gutt da men Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Hæhæ, alle har jo hår på armene. Mine er blonde og syns ikke med mindre du studerer nøye. Ja. Alle har da hår på armene ... Er bare på noen det er litt mer synlig. Vet at jenter "skal" fjerne hår på beina, men visste ikke at det er nærmest ett krav at armer er frie for hår òg. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Er mange damer som vokser det bort. Ser bedre ut Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 ^Ja. Er enig i det. Visste bare ikke at det var så viktig som dere skal ha det til Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Det gidder ikke jeg å gjøre hvertfall. Har ikke noe behov for det heller, så da er jo den saken grei. Men enig i at masse mørke hår ikke tar seg veldig bra ut. Ganske typisk for sydeuropeere egentlig. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Stikkende svarte kan jeg forstå at noen fjerner, men dersom det ikke er noe videre synlig så ser jeg ikke poenget. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Er mange damer som vokser det bort. Ser bedre ut Vet du nå hva. Vi shaver allerede legger, armhuler, frisserer nedentil, napper øyenbryn, fixer øyenvipper ++, blir det mer hårarbeid nå så nekter jeg plent. Vi stammer fra aper og evolusjonen er ikke komplett. Jeg er hårete for faen, og det er helt naturlig. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Er mange damer som vokser det bort. Ser bedre ut Vet du nå hva. Vi shaver allerede legger, armhuler, frisserer nedentil, napper øyenbryn, fixer øyenvipper ++, blir det mer hårarbeid nå så nekter jeg plent. Vi stammer fra aper og evolusjonen er ikke komplett. Jeg er hårete for faen, og det er helt naturlig. Glad jeg er gutt . Eneste jeg trenger å tenke på er trynet (tar 1 minutt i uka å fikse), øyenbrynene (må nappe litt en gang i måneden) og stusse meg nedentil (ca hver 2-3 måned). Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Er mange damer som vokser det bort. Ser bedre ut Vet du nå hva. Vi shaver allerede legger, armhuler, frisserer nedentil, napper øyenbryn, fixer øyenvipper ++, blir det mer hårarbeid nå så nekter jeg plent. Vi stammer fra aper og evolusjonen er ikke komplett. Jeg er hårete for faen, og det er helt naturlig. Glad jeg er gutt . Eneste jeg trenger å tenke på er trynet (tar 1 minutt i uka å fikse), øyenbrynene (må nappe litt en gang i måneden) og stusse meg nedentil (ca hver 2-3 måned). Jøss, så lenge mellom hver gang ja Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Vi stammer fra aper og evolusjonen er ikke komplett. Jeg er hårete for faen, og det er helt naturlig. Japp. Men håper du er like forståelsesfull når en en mann med uanstendige hårmengder på ryggen og skuldrene argumenterer for at han ikke skal fjerne disse. Lenke til kommentar
Pus_1808 Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Hva med hår på lårene? Jeg tenker da på "usynlig", hvitt håt som man nesten bare merker ved å ta på låret? Skal jenter fjerne det også? Kom gjerne med synspunkter (gutter og jenter) Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 jeg syns jenter skal la det være, unless det er masse da, da det bare er ekkelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå