Bastian90 Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Hei! Som emnetittel hinter til lurer jeg bare på hvor mye man får for gamle ps2 spill og dvd'er? Spør her først så jeg slipper å dra med alle spillene ned dit, tilfelle det er null og niks. :!: Lenke til kommentar
Matsibooy Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Det kommer vell mest ann på hvor mye riper og sånt det er på diksene. Ikke forvent mye. Jeg fikk 25 kr da jeg solgte motorstorm til dem Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Får 60 kr for San andreas på PS2, så spørs vel om det er verdt det. Lenke til kommentar
Bastian90 Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 Oi, det er såpass lite ja. nei da er det vel bedre å beholde de fleste bare for "nostalgien" sin skyld Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Ja, ikke no vits å selge de til eb games, syns vi får alt for lite for spilla. Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Man får f.ex. 260 kr for Rogue Galaxy =P Vel... Er jo en grunn til at man får heller lite. Hvis det skal være verd å kjøpe brukt må man få spillene til en vesentlig lavere pris, og legg inn avanse og skatt, så blir innkjøpsprisen ganske lav Fikk 160 kr for Baten Kaitos og. Tilsynelatende får man en del for gode, men ikke så populære spill. Endret 5. juli 2008 av TheMaister Lenke til kommentar
JosseF Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Skal på gamestop i morgen og levere inn et Sims 3 spill jeg kjøpte på gamestop før i år. Har brukt det 2-3 ganger og synes der er dønn kjedelig. Så håper jeg får litt for den Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 De tar ikke i mot PC spill, så du får nøyaktig 0kr for det. Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Skal på gamestop i morgen og levere inn et Sims 3 spill jeg kjøpte på gamestop før i år.Har brukt det 2-3 ganger og synes der er dønn kjedelig. Så håper jeg får litt for den De tar ikke i mot PC spill pga. koder osv som du trenger for å innstalere spillet. Var det jeg fikk høre når jeg prøvde og selge et PC spill (Som ikke trengte kode for å innstaleres) men, men Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Jeg har tenkt å rydde litt i pc-spillhylla mi og lurer på hvor mye jeg kan få for dette: - The Settlers IV (Uåpnet, fikk som gave) - Simcity 3000 - Sims 2 Juletrefest - Indiana Jones and the Emperors Tomb - Sims 2 - Sims Unleashed - Sims on Holiday - Sims Hot Date - Sims Livin' it up - Sims Alt i fungerende tilstand, noen av coverne ser litt slitne ut. Lenke til kommentar
melvh Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Jeg har tenkt å rydde litt i pc-spillhylla mi og lurer på hvor mye jeg kan få for dette:- The Settlers IV (Uåpnet, fikk som gave) - Simcity 3000 - Sims 2 Juletrefest - Indiana Jones and the Emperors Tomb - Sims 2 - Sims Unleashed - Sims on Holiday - Sims Hot Date - Sims Livin' it up - Sims Alt i fungerende tilstand, noen av coverne ser litt slitne ut. Snakker du om å selge via bruktmarked o.l? Fordi det står klart at de ikke kjøper pc spill i innlegget over hos gamestop ^^ Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Ah, så ikke det. Men hvis kodene følger med? Har et helt uåpnet spill, hvilken grunn kan de ha for å ikke kjøpe det? Edit: har også spill som ikke trenger serial (og er lovlig) Endret 23. august 2009 av khaffner Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Jeg leverte inn min litt hot 'n sweet tilgriste PS2 med 5 spill og fikk en xbox 360 :> Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Jeg leverte inn min litt hot 'n sweet tilgriste PS2 med 5 spill og fikk en xbox 360 :> Var 360'en brukt? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Nope, den var helt ny. Er det enda, 6 mnd senere Lenke til kommentar
Følsom Spiller Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Hei! Lurer på hva jeg kan få for 6 ps3 spill og 10 gamecube spill? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Innbytte når dei har tilbod er den beste måten å gjere ein god deal på Gamestop. F.eks. innbytte av PS2 mot X360. Dei har ofte tilbod på nye spel, evt. forhåndsbestilling der du får det til 1-100 kroner mot innbytte av to spel. Lenke til kommentar
Jaekt Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 får vel 5-20kr pr dvd. husk også at de betaler ikke ekstra for uåpnede spill, siden de kun videreselger som brukt hvis de selv har kjøpt. Lenke til kommentar
Følsom Spiller Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 får vel 5-20kr pr dvd.husk også at de betaler ikke ekstra for uåpnede spill, siden de kun videreselger som brukt hvis de selv har kjøpt. Så du sier at jeg bare får ca. 20kr pr spill? Da er det bedre å legge det ut på finn.no Lenke til kommentar
Kris Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Du får mer enn 20 kr. Men det er ikke mye du får, finn.no er bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå