Gå til innhold

T720i med eller uten kamera, Eller en s55 med kamera

Anbefalte innlegg

Lurer på om jeg skal bytte ut 6510en min, er lei har lyst på noe nytt.

1. Hva er forskjellen på en t720 og en t720i??

2. Valget mitt er mellom T720i med telenorsperre til 1500kr, t720i uten sperre og med kamera til 2000, eller en s55 med kamera til 2400??

motorolaen frister litt, er rimelig stilig

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forskjellene er: i har mulighet for kamera, og den har MMS. Det den ikke har er e-post og 500 navn i telefonboka (kun hundre). Og den har redusert minne for applikasjonsnedlastning (puh), og noe annet redusert minne. Dette på grunn av at kamera-programmet og bildeprogrammet er Java-basert, og derfor tar det ekstra kapasitet på telefonen.

Lenke til kommentar

prisene kommer snart! er priser med utstyrend hos telenor, har en kompis som jobber i ei mobilsjappe, er noe som kommer på kampanje om noen uker, kan faktisk hende det blir billigere:) skal vist komme noe nytt abb greier fra telenor som gir enda billigere telefon

Lenke til kommentar

hvis kamera er viktig for deg vil jeg absolutt anbefale s55, som har det beste kamerat på markedet - mot t720i's kameraet som vist nok er noe av det dårligste. t720i har stilig skjerm, men s55 er nok den beste telefonen. jeg hvet ikke hvilken jeg ville valgt faktisk..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...