FpsStu Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Seagate IV 80gig Etter en rekke feil med os og HD, tenkte jeg det var på tide med formatering. Etter som jeg har Win XP addon så tenkte jeg å dele opp HD i FAT32 partisjoner i tilfelle jeg skulle beholde Win98... Men så går alt galt... i når jeg skal formatere c: i dos, står det at sektor 0 er ødelagt og er ubrukelig. Scandisk som kreves til installeringa til win98 søker bare til 20% eller 60% og stopper, og sier at Hardisken er uaktuell el. Etter å sletta partisjoenene i Fdisk, lager jeg en primær partisjon... MEN NEIDA! Den bare tester systemintegritet om og om igjen... Skal jeg erklære Hardsiken død, og sende den inn til databutikken? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Hvis du har xp så gå til; Start>innstillinger>kontrollpanel>admin. verkt.>datamaskinbeh.>diskbeh. og prøv å gjøre jobben der ifra. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Jeg synes disken høres død ut, hør med databutikken og finn ut hvor du står med tanke på reklamasjon Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 15. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2003 OMG! 1mnd til TG og alt... I følge databutikken, må jeg få tak i seagate myself, så jeg ringer på mandag... håper det ikke tar mer enn 3 uker å få sendt til seagate, tastan og få sendt en ny tilbake til Varme Norvege... Frustrende pga TG... Vurderer å kjøpe en disk til, men vil ikke sette en disk i raid... (Har en annen disk til, men der har jeg alle backup sakene og 40gig med "media/DC" filer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå