BaltusBrun Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Hei! Før hver online game kommer det en melding som sier at Chatten/Voice Mic er av og kan tas på I PlaystationNetwork. Hvordan tar jeg dette på? Prøvd alt men ingenting hjelper TUSEN TAKK! Lenke til kommentar
Patience Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 Er det noe galt i og spørre om hjelp? Da måtte alle HW postene vært telleposter Lenke til kommentar
Kris Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Er det noe galt i og spørre om hjelp? Da måtte alle HW postene vært telleposter Jeg tror han sikter til diskuteringen om signaturen din. Lenke til kommentar
Odals-kongen Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Jeg tror du kan aktivere chat under konto administrasjon. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Konto Administrator -> ? ----> Du å nok gi meg en guide til det Lenke til kommentar
Odals-kongen Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Husker ikke helt, men du har valg kontoadministrasjon ett eller annet sted på høyere side i XMB. Tror det er ved der du kan logge på psn hvis den ikke står til å logge på automatisk. Ett eller annet sted inne på kontoadministrasjon har du valg om å enable chat. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Er det noe galt i og spørre om hjelp? Da måtte alle HW postene vært telleposter Jeg tror han sikter til diskuteringen om signaturen din. Korrekt :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå