laser5555795 Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Hei jeg har ikke mye peiling på data så derfor lurte jeg på om dere kunne hjelpe meg å velge en ny bærbar pc. Mine eneste kriterier er at den skal ha intel prosessor, ha skjerm på mellom 13,3 og 15,4 tommer og at den skal koste mellom 6000 og 12000 Lenke til kommentar
mahcmoud Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Hvorfor skal den ha intelprosessor? Blir som å si at du skal ha en bil som er japansk, uansett hvor bra tilbud du får på Volkswagen etc. Lenke til kommentar
laser5555795 Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 Som sagt ikke my peiling på data, men mitt intrykk er at intel prosessorer er bedre. Har litt dårlige erfaringer med amd, men er åpen for forslag Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Er ikke så rart spør du meg. Ikke bare kan det hende at han av en eller annen grunn ELSKER Intel. Vet ikke hvordan markedet er nå, men tidligere var det sånn at AMD-prosessorer hadde lavere effekt, ble varmere og brukte mer strøm. Lenke til kommentar
mahcmoud Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Da foreslår jeg at du lar de som har peiling få full handlefrihet med tanke på prosessor og. Det blir for dumt å sette et kriterium på grunnlag av at du har et inntrykk av at det er bedre. Endret 5. juli 2008 av mahcmoud Lenke til kommentar
laser5555795 Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 Jeg kan godt ta en amd prosessor dersom den er like rask som en intel for samme prisen. Lenke til kommentar
kev-yeh Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 kjøp denne Acer Aspire 5930G! bedre får du ikke til den prisen:) har noe nyeste og noe av det beste hardwaren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå