Spillmer Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Lure på om ej kan få VPS konto når ej ikkje har jobb, men studerer? Ej har ikkje fast inntekt. Fekk avslag når ej søkte på grunn av for lav lønn. Så lure på om der er noke ej kan gjer for å få VPS konto? Lenke til kommentar
gorber Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Hvorfor skulle det være krav til inntekt på en VPS-konto? Hvor har du søkt? Lenke til kommentar
Spillmer Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 Søkte i Nordea bank. Eg trudde at der var ikkje behov for inntekt eg. Veit du ka som kan vere gale da? Lenke til kommentar
gorber Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Er du sikker på at du søker på en VPS-konto da? Lenke til kommentar
Spillmer Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 Ej kan jo prøve en gong til da. Kan hende det blei noke tull. Ej søkte i førde og fekk svar i Fosnavåg, (Sunnmøre). Kan prøve en gong til da. Håpe det funker då.. Så du seie at man trenge ikkje fast inntekt. =) Bra det.. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Hva tror du en VPS-konto er? Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 www.nordnet.no eller www.netfonds.no kan du iallefall opprette et aksjedepot der du kan handle aksjer. Hva du har forsøkt gjøre i Nordea er ikke godt å si. Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg har jo VPS-konto og er selv 16 år med lav inntekt.. I fjor hadde jeg inntekt på 70 000 kr. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Det er ikke VPS-konto trådstarter har søkt om, tror ikke han selv vet hva han har søkt om. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 kan jo tenkes at han har anmerkninger og derfor nektes vps konto.. Jobber selv i bank, men har ikke vært borti kunder som har blitt nektet vps konto før. Men dersom kunden har anmerkninger tror jeg nok han vil bli nektet vps konto. Uansett er det jo billigere med nordnet osv.. men som gorber sier høres det jo mer ut som om han har søkt kreditt på et vis.. Lenke til kommentar
Spillmer Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 Da skal eg søke på nytt. Eg er i Croatia nå. Håpe at det enda opp bedre nå. Da søke ej VPS konto i Nordea. Lenke til kommentar
Spillmer Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 Det er ikkje mulig å ha VPS konto i Nordea bank vis man ikkje har tjent inn 100 000 kr fra før, så strenge er dei. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Det er ikkje mulig å ha VPS konto i Nordea bank vis man ikkje har tjent inn 100 000 kr fra før, så strenge er dei. bollocks. Lenke til kommentar
Spillmer Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Det er sant, "cape" du kan jo ringe nordea og spørre kor mykje man må ha i inntekt for å ha elektronisk handel gjennom Nordea. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Dersom det er tilfellet, bruk en annen megler. Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Har aldri hørt om noen som har blitt nektet kun VPS-konto. Har du søkt om aksjekreditt eller liknende sammen med vps-konto? Endret 7. august 2008 av Barcarolle Lenke til kommentar
Spillmer Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Eg søkte om vps konto og elektronisk handel som går gjennom nordea. Men Det gjekk ikkje. For dei som er usikre kan sjekke med Nordea kva som er kravet for å kunne ha VPS konto. Så eg skal sjekk med anna meglar hus. Noken som kan anbefalle meglarhus eller er det samme priser og og tjeneste overalt? Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Nei. Meglerhus tilbyr forskjellig tjenester og har svært forskjellige priser/kurtasje. Så vidt jeg vet er etrade.no det billigste, men mer kjent er kanskje netfonds.no eller nordnet.no. Etrade er enkelt og greit. De tilbyr en litt mer avansert platform for handel gjennom Market Trader, det koster kun 50 kr måneden. Da får man streaming av kurser. Kurtasje liggerpå 29 kr. Nordnet og netfonds er noe dyrere tror jeg. Der ligger kurtasje på omtrent 49 eller 59 kr, tatt ut av hukommelsen. Disse meglerhusene er laangt billigere enn banker. Selv tenker jeg å flytte/oprette ny konto hos nordnet. Endret 7. august 2008 av Barcarolle Lenke til kommentar
Spillmer Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Greit, skal sjekke disse 3 og finn ut kva eg lika mest. Har brukt nordnet og netfonds mykje for å finne informasjon, men skal sjå litt på etrade også. =) Lenke til kommentar
Spillmer Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Fekk meg aksje konto i Nordnet=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå