Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

[Løst]Søker VPS konto men har lav inntekt er 18 år

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ej kan jo prøve en gong til da. Kan hende det blei noke tull. Ej søkte i førde og fekk svar i Fosnavåg, (Sunnmøre). Kan prøve en gong til da. Håpe det funker då.. Så du seie at man trenge ikkje fast inntekt. =) Bra det..

Lenke til kommentar

kan jo tenkes at han har anmerkninger og derfor nektes vps konto..

Jobber selv i bank, men har ikke vært borti kunder som har blitt nektet vps konto før. Men dersom kunden har anmerkninger tror jeg nok han vil bli nektet vps konto.

Uansett er det jo billigere med nordnet osv..

men som gorber sier høres det jo mer ut som om han har søkt kreditt på et vis..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Eg søkte om vps konto og elektronisk handel som går gjennom nordea. Men Det gjekk ikkje. For dei som er usikre kan sjekke med Nordea kva som er kravet for å kunne ha VPS konto. Så eg skal sjekk med anna meglar hus.

Noken som kan anbefalle meglarhus eller er det samme priser og og tjeneste overalt?

Lenke til kommentar

Nei. Meglerhus tilbyr forskjellig tjenester og har svært forskjellige priser/kurtasje.

Så vidt jeg vet er etrade.no det billigste, men mer kjent er kanskje netfonds.no eller nordnet.no.

Etrade er enkelt og greit. De tilbyr en litt mer avansert platform for handel gjennom Market Trader, det koster kun 50 kr måneden. Da får man streaming av kurser. Kurtasje liggerpå 29 kr.

Nordnet og netfonds er noe dyrere tror jeg. Der ligger kurtasje på omtrent 49 eller 59 kr, tatt ut av hukommelsen.

Disse meglerhusene er laangt billigere enn banker. Selv tenker jeg å flytte/oprette ny konto hos nordnet.

Endret av Barcarolle
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...