Tirehu Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 hej jeg har kommet in på resturant og matfag men angrer er det mulighet og bytte skole? og hvem kontakter jeg? Lenke til kommentar
CSM Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Du har vel mulighet å komme inn på "rest" senere, hvis det er ledige plasser? Regner med du da kontakter aktuell skole direkte etterhvert? Lenke til kommentar
Tirehu Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 Du har vel mulighet å komme inn på "rest" senere, hvis det er ledige plasser? Regner med du da kontakter aktuell skole direkte etterhvert? Har kommet in på "Skolen" Som jeg har lyst til og begynne med har kommet in på resturant og matfag men vil gå på media og kommunikasjon =o bør jeg da kontakte skolen? Lenke til kommentar
sforum Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Du har vel mulighet å komme inn på "rest" senere, hvis det er ledige plasser? Regner med du da kontakter aktuell skole direkte etterhvert? Har kommet in på "Skolen" Som jeg har lyst til og begynne med har kommet in på resturant og matfag men vil gå på media og kommunikasjon =o bør jeg da kontakte skolen? Er det samme skole som tilbyr begge linjene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå