langkaas Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Nei = Nei på norsk Skaff deg et liv.... Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Nei = Nei på norsk Skaff deg et liv.... Det kommer ifra en som er desperat etter å telle til 20? Haha, gøy å skyte seg i foten eller? Og Nei = Nei på norsk Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Nei = Nei på norsk Skaff deg et liv.... Det kommer ifra en som er desperat etter å telle til 20? Haha, gøy å skyte seg i foten eller? Og Nei = Nei på norsk Nei Og det kommer fra en som er desperate etter å ødelegge for andre? Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Nei = Nei på norsk Skaff deg et liv.... Det kommer ifra en som er desperat etter å telle til 20? Haha, gøy å skyte seg i foten eller? Og Nei = Nei på norsk Nei Og det kommer fra en som er desperate etter å ødelegge for andre? Desperat? Nei, tvert imot. Jeg har det bare gøy, det er du som frustrerer ræva av deg over at du aldri når 20 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Uansett så sier Lakus nei på finsk. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Da svarer mjurtalf med nei på norsk Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Nei = Nei på norsk Skaff deg et liv.... Det kommer ifra en som er desperat etter å telle til 20? Haha, gøy å skyte seg i foten eller? Og Nei = Nei på norsk Nei Og det kommer fra en som er desperate etter å ødelegge for andre? Desperat? Nei, tvert imot. Jeg har det bare gøy, det er du som frustrerer ræva av deg over at du aldri når 20 Haha Jeg er veldig frustrert. Beveger meg ikke vekk fra pcen før vi har greid det Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Nei = Nei på norsk Skaff deg et liv.... Det kommer ifra en som er desperat etter å telle til 20? Haha, gøy å skyte seg i foten eller? Og Nei = Nei på norsk Nei Og det kommer fra en som er desperate etter å ødelegge for andre? Desperat? Nei, tvert imot. Jeg har det bare gøy, det er du som frustrerer ræva av deg over at du aldri når 20 Haha Jeg er veldig frustrert. Beveger meg ikke vekk fra pcen før vi har greid det Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Nei = Nei på norsk Skaff deg et liv.... Det kommer ifra en som er desperat etter å telle til 20? Haha, gøy å skyte seg i foten eller? Og Nei = Nei på norsk Nei Og det kommer fra en som er desperate etter å ødelegge for andre? Desperat? Nei, tvert imot. Jeg har det bare gøy, det er du som frustrerer ræva av deg over at du aldri når 20 Haha Jeg er veldig frustrert. Beveger meg ikke vekk fra pcen før vi har greid det Bra det er lite som gjør deg glad da Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Nei = Nei på norsk Skaff deg et liv.... Det kommer ifra en som er desperat etter å telle til 20? Haha, gøy å skyte seg i foten eller? Og Nei = Nei på norsk Nei Og det kommer fra en som er desperate etter å ødelegge for andre? Desperat? Nei, tvert imot. Jeg har det bare gøy, det er du som frustrerer ræva av deg over at du aldri når 20 Haha Jeg er veldig frustrert. Beveger meg ikke vekk fra pcen før vi har greid det Bra det er lite som gjør deg glad da Jo, man lever jo kun en gang så Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Nei = Nei på norsk Skaff deg et liv.... Det kommer ifra en som er desperat etter å telle til 20? Haha, gøy å skyte seg i foten eller? Og Nei = Nei på norsk Nei Og det kommer fra en som er desperate etter å ødelegge for andre? Desperat? Nei, tvert imot. Jeg har det bare gøy, det er du som frustrerer ræva av deg over at du aldri når 20 Haha Jeg er veldig frustrert. Beveger meg ikke vekk fra pcen før vi har greid det Bra det er lite som gjør deg glad da Jo, man lever jo kun en gang så Bevis? Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) *snip*Bevis? Bevis på det motsatte? ## quote redigert av ilpostino ## Endret 10. juli 2008 av ilpostino Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg